Ruotsalaisia vesileikkejä
Visbyssä Kneibbyn vieressä on vesipuisto, jonne pääsi samalla rannekkeella kuin Peppi Pitkätossumaahankin. Paikkaan myydään myös erilisiä rannekkeita, mutta meillä oli paketti molempiin. Vesipuisto oli todella kiva kuumana päivänä. Tyttö on mahdottoman innokas uimari, joten paikka taisi olla laivan yläsängyn ohella (!) matkan kohokohta. Uimme niin innokkaasti ettemme ehtineet kuvia ottamaan, nämä allaskuvat nappasin pois lähtiessä. Paikassa on monia liukumäkiä ja altaita ja se sopii hyvin myös isommille +10 -vuotiaille lapsille, joita Peppi ei enää jaksa kiinnostaa.


Ruotsissa kaikki on suurempaa, myös postilaatikot. 😉

Kaverikuva oli pakko napata reippaista matkalaisista. Jännitin aluksi, miten selviäisin tytön kanssa kahdestaan vesipuistossa, mutta kaikki meni todella hyvin. 
Ja äitihän oli tietysti laittanut ruotsalaiset kengät jalkaan!