Ilta kahdelle

 

Meillä vietettiin harvinaista viikonloppua. Tyttönen oli mummulassa. Lauantai-iltana juotiin lasit kuohuviiniä ja etsittiin kaapeista kaikki herkut lautasille.Illallinen2lle.jpg

Herkkuja ei niin paljon löytynyt, mutta hyvää oli. Makkaraa, melonia, viinirypäleitä, suklaata ja sitä kuohuviiniä.

Suhteet Ruoka ja juoma Oma elämä