Takatalven häädössä

En oo talvi-ihminen sitten alkuunkaan. En niinku yhtään. Ehdin jo iloitan ennätysaikaisesta keväästä, joten tää takatalvi tuntuu tosi kökköiseltä. Ehdin keväthuumassani jo hankkia portaalle teta-a-tetejä piristämään, mutta nyt niillä on jo aika kova tehtävä takatalven häädössä!

Takatalvi1.jpg

Pajunkissat on täällä jo ihan täydessä terässä, vaikka pääsiäiseen on aikaa vielä vähän reilu kuukausi.

Hyvinvointi Hyvä olo