alkuvuoden urheilut

kuva 2(6)-002.JPG

kuva(329).JPG

foo 15.1.2014 115821.jpg

 

jokunen on ilmaissut kiinnostuksena kuulemaan treenitahdistani, joten tässäpä tulee pientä päivitystä kahden viime viikon urheiluagendan mukaan. tällä hetkellä saliharjoittelu jakatuu viikossa neljälle päivälle, iyeangar joogakurssin tunteja on 1 viikossa ja lisäksi käyn muutamalla ohjatulla tunnilla (Body Combat, Body Attack, hathajooga) sekä ratsastan 1- 3 kertaa viikossa – mikä ratsastus muuttuu helmikuusta alkaen vakinaisesti kolmeen kertaan viikossa. salitreenin teen arkisin usein aamulla 06 alkaen ennen töitä, minkä johdosta iltaurheilu mahdollistuu tarvittaessa hieman fiksummin ( + pääsen aamusaunaan loikoilemaan).

vko 2

Ma: sali (olkapäät, ojentajat & vatsa),  ratsastus 1h 

Ti: sali  (rinta, hauis),  ratsastus 1 h

Ke: ratsastus  1h

To: lepo

Pe: sali (reidet, pakarat)

La:  sali (vatsa tehotreeni),  Body Combat tunti

Su: lepo

vko 3

Ma: juoksu matolla 30 min,  jooga (hatha) 1 h

Ti: sali (vatsa tehotreeni),  Body Attack 45 ` tunti

Ke: ratsatus 1h

To: sali (selkä & takareidet),  jooga (iyengar) 1,5 h

Pe: sali (rinta & hauis)

La: lepo

Su: sali (pakarat ja vatsa)

Kommentit (7)
  1. Vau, ihailtavaa treenitahtia! Käytkö suihkussa jokaisen treenikerran jälkeen, pesetkö hiukset joka kerta tai kasteletko ees? Mulle on koitunut jotenkin ongelmaksi ées yks treenikerta per päivä, kun tuntuu että hiukset kuivuu ihan kohtuuttomasti hoitoaineella läträämisestä huolimatta. Mutta sitten kumminkin tuntuu, että päänahkakin hikoaa salilla käynnin jälkeen, niin gjjgodfjgidonkbh. Miten sä oot ottanut tän hoitaakses? 🙂

  2. Mä ihmettelen paljaita nilkkoja, Tampereella on ainakin ollut niin kylmä että paljas iho jäätyy alta aikayksikön! Mahtavaa treenitahtia saat kyllä pidettyä yllä ja se näkyy päälepäinkin! 🙂 Itse olen niin aamu-uninen että aamusalit ei ainakaan näin talvipimeällä onnistu 😀

    1. hah kuva on hieman vanhempi, eli ei tosiaan näillä paukkupakkasilla otettu 🙂 

      kiitos kovasti kannustavista sanoista! on kyllä kiva treenata kun huomaa itsekin tulokset niin kehossa kuin mielessäkin 🙂

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *