do you logo

la-modella-mafia-alexandra-spencer-model-street-style-celine-reebok-jersey-3.jpg

1302241360.jpg

 

Petran tontilla olisi tarjolla mielenkiintoista keskustelua 90- luvun uudelleentulosta logojen muodossa. itseäni aihe viehättää kovin tällä hetkellä- ei sillä et yllään kantavia merkkejä olisi jotenkin viileetä mainostaa jättiprintein, vaan koska etenkin vintagelogoissa on jotain nostalgiaa omaan silmääni.

erityisesti vanhat sporttipaidat ja niiden viestittämä vuosikymmenten ohiliihotus kiinnostaa.

mitä siellä tuumataan ? onko logot positiivinen ilmiö ja verrattavissa mihin tahansa muotihypeen vai kalahtaako liioin samaan kastiin nappiverkkareiden kanssa ?

Kommentit (4)
  1. Luru, hienosti sanottu.

    Pidän ajatusmallistasi:) Juuri näin!

  2. Papuuuu: Ehkä ilmaisin itseäni huonosti, mutta tosiaan tässä en nyt pohdiskellut asiaa omalta kantiltani vaan tuumailin ilmiötä, joka ”suuremmissa muotipiireissä” on kovinkin näkyvä. Suunnittelija kun olen, niin tuumailen paljonkin ilmassa olevia suuntauksia ja tämä on yksi sellainen joka olemisellaan/tulemisellaan vähän värisyttää… Ei siksi, että surkuttelisin omaa ”epämuodikkuuttani” (hyi, taas tuo sanahirviö) kun en omista Kenzon tikrucollaria tai muuta must-juttua (tyylini kun ei perustu ensisijaisesti muodikkuuteen), vaan siksi että ylipäätään näen tämän ilmiön muotimaailmaa köyhdyttävänä ja tylsistyttävänä.  

    Hih, hauska muuten tuo viimeinen lause ja oikein paljon tottakin. Vaikka elän (=saan palkkani) ja hengitän (harrastan, olen kiinnostunut, tutkin, luen jne) muotia, ovat ne loppujen lopuksi 2. sijalla vaikkapa perheen jälkeen. 🙂 

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *