Asukuvaviikko starttaa nyt!

Lilyssä vietetään asukuvaviikkoa, ja koska minä a) rakastan kaikenlaisia tempauksia ja b) kuvittelin blogia aloittaessani kirjoittavani tänne enemmänkin vaatejuttuja, niin en tietenkään voinut sivuuttaa tätä haastetta! 

Joten korkkaan nyt asukuvaviikon varsinaisella lemppariasulla. Tämän näköisenä vaeltelen ainakin puolet, no ehkä ylikin, ajastani arkena esimerkiksi yliopistolla. Päälaella keikkuva hiussykerö, pillifarkut, rento neule ja tennarit tuntuvat niiin kotoisilta ja mukavilta, varsinkin näin syksyllä. Myönnetään että hiukan tylsää, mutta tämänlaiset asut nyt vain ovat syysunivormuni.

syyskuu_2013_112-001.jpg

Arvatkaas, ketkä halusivat tietysti mukaan kuvaan?

syyskuu_2013_096-001.jpg

Laitetaanpas nyt näin asuviikon henkeen mistä vaatteet ovat kotoisin.

Farkkutakki: Zara

Neule: Zara

Farkut (tai vissiinkin jegginsit?): Dr. Denim

Tennarit: Vagabond

Koira: Kääpiösnautseri eli käppänä, nimeltään Pete

syyskuu_2013_048.jpg

Kello: Michael Kors

Laukku: Second hand

 

Tällainen asukuvaviikko on tosi hauska idea, sillä itse katselen aina hyvin uteliaina muiden ”päivän asu” -kuvia. 😉 Ja lupaan ettei tästä viikosta tule 7x tennarit, farkut ja neule -variaatioesitelmä, vaan luvassa on ihan päinvastaistakin menoa (ainakin lauantaina! ja jos muistan jatkaa tätä haastetta!).

Vielä ehtii mukaan haasteeseen blogitoverit! 

Muoti Päivän tyyli

Kaasokauneutta

Vierastan ajatusta, että kaasojen kuuluisi olla identtisiä kopioita toisistaan ja sonnustautua morsiamen määräämiin samanlaisiin mekkoihin. Eihän sama leikkaus, väri ja tyyli voi yhdessä paketissa voi millään miellyttää jokaista! Minulle oli tosi tärkeää, että kaikki kaasoni viihtyisivät asuissaan. Sanoin heti tytöille, että he saisivat olla omia itsejään ja valita juuri sellaiset mekot kuin haluavat. Oltiin tyylin suhteen ihan samoilla linjoilla, jotain murretun sävyistä, hempeää vaaleaa, ja pitkiä kauniisti laskeutuvia helmoja. 

Ja tässä lopputulos. <3 Yhteneväisyyttä löytyi vielä yksityiskohdista, sillä kaikkien kampauksiin sujautettiin persikkainen neilikka (samanlainen kuin hääkimpussani), ja tytöt saivat ranteisiinsa Snö of Swedenin ohuet helmikorut.

dsc_3910.jpg

Kuva: Jan Sundman

Sen lisäksi että nuo mimmit näyttivät tyrmääviltä, he olivat ihan parhaat kaasot mitä kuvitella saattaa. He olivat aivan korvaamattomana apuna kaikissa häävalmisteluiden vaiheissa, kukin omalla tavallaan (niin ja järjestivät aivan mielettömän upeat polttaritkin!), ja hääpäivänä he olivat todella suurena tukena minulle. Tytöt (ja bestmanit) huolehtivat kaikesta hääjuhlassa ohjelmista ja aikatauluista karkkibuffettiin, eikä meidän tarvinnut kuin nauttia vaan päivästä.

Mun tytöt tekivät sen kyllä loppuun asti tyylillä. 😉 Olen kyllä niin kiitollinen rakkaille ystävilleni kaikesta etten sanoiksi osaa pukea! 

Muoti Ystävät ja perhe Trendit