Pitsihullaantuminen (josta voi hiukan syyttää Lana Del Rey`ta)

heinakuu13_004_0.jpg

Olen jo pitkään haaveillut päiväunillani vaaleasta hihallisesta pitsimekosta. Minulla on ollut tarkka visio päässäni siitä täydellisestä mekosta, mutta tiedättehän kuinka yleensä siinä sitten käy jos päässä pyörii tarkka kuva jostain vaatteesta, mitä ei ihan konkreettisesti ole missään nähnyt. 

Jos tämä olisi muotiblogi, käyttäisin nyt ehkä termiä Style Steal, mutta muotoillaanpa nyt ihan suoraan että tämä hullaantumiseni tietyntyyppisiin pitsimekkoihin on enemmänkin matkimista, suorastaan tyylivarkaus (vaikka pitsiin yleisesti olen ollut jo pitkään ihan hurahtanut, esim). Pakkomielteeni alkoi nimittäin oikeastaan Lana Del Rey`n keikan jälkeen, kun olin nähnyt tuon ihastuttavan daamin valkoiseen pitsiin pukeutuneena. Keikan jälkeen inspiroiduin eli laitoin googlen töihin, ja oh, mitä löysinkään, eli lisää neiti Del Rey`ta pitsisissä helmoissa. Katsokaa nyt vaikka hei.

lana-del-rey.png

lana-del-rey-performs-national-anthem-in-montreux-jazz-festival-for-4th-of-july.jpg

lana-del-rey-grammy-awards.jpg

 

Kuvat täältä, täältä, täältä

Olen kulkenut aivan suu korvissa aamupäivästä asti, kun piipahdimme äitini kanssa koluamassa Vanhan Rauman pikkuputiikkien alennusmyyntejä. Ajateltiin käydä Candidassa ihan nopsaan vaan, mutta vietettiinkin liikkeessä melkein tunti. Kaiken huipuksi äitini vaati saada ostaa tämän mekon minulle lahjaksi! Vaikka synttärini eivät ole lähimaillakaan, eikä edes nimpparitkaan. Ihan oikeesti, sanoinhan että meidät hemmotellaan piloille. Kiitos vielä äiti!<3

heinakuu13_008_0.jpg

Keksin mekolle heti monta käyttötarkoitusta: arkena vaikka kahvilareissulle ilman koruja ja balleriinatossut jalkaan, juhlaan korkeat korut ja näyttävät korvikset, syksyllä ihan eri look mustilla paksuilla sukkahousuilla ja nahkajakulla, miksei talvellakin villaisilla sukkahousuilla, saapikkailla, vyöllä ja neuletakilla puettuna… Sanoinko jo, etten voi lakata hymyilemästä?

Mukavaa perjantai-iltaa toivotellen, pitsin ollessa kyseessä hyvin materialistinen bloggaaja!

Muoti Oma elämä Ostokset Trendit

Pilalle hemmotellut

downloads4.jpg

Tänään ajeltiin maalle pienen yökyläilijämme luo. Kaikki oli mennyt hirmu hienosti, poika oli tavannut serkkuja ja isomummuja, pomppinut trampoliinilla, syönyt jätskiä ja nukkunut mamin kainalossa. Reissumme kävi vielä toiseenkin mamilaan, ja tällä hetkellä kirjoittelen iltakuulumisia vanhempieni sohvalla tyynykasan keskeltä.

Vanhempani olivat juuri palanneet hiukan pidemmältä purjehdusreissulta, ja sen jälkeen kun olivat ihmetelleet kuinka paljon poika on muuttunut kuukaudessa he kaivoivat pojan tuliaispaketit esiin. Uudet farkut ja paidat eivät jaksaneet vaan kauheesti kiinnostaa erästä, joka paineli mielummin ylös alas paria rappusta, järjesteli sohvatyynyjä uudestaan eli lattialle (tämä on muuten vakio joka paikassa!) ja leikki kotileluja mielenkiintoisemmilla minun vanhoilla legoillani. Koira taas kulki tapansa mukaan sylistä syliin rapsutettavana ja mamilassahan ei rapsutuksia säästellä…

Olen varmaan maininnut isäni savustaman lohen jo kymmenen kertaa täällä blogissa, mutta yhdestoista ei varmaan tunnu enää missään. Sitä maailman parasta lohta, äitini kokkaamia vihanneksia ja ihanaa kuivaa kuohuviiniä, kahvipöydässä mansikkaleivoksia ja jätskiä, merijuttujen kuuntelemista, ihan vaan parasta. Lämmin sauna ja kylmää Vichyä.

Tuntuu vähän, että meidän poppoo on nyt lellitty piloille. 

<3

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe