Timantteja shoppailemassa -ihan perus keskiviikko

Täällä on elelty hieman tavallisesta päiväjärjestyksestä poikkeavaa elämää. Häiden cheklististä puuttui melko monta ruksia vielä, joten mami kurvasi apuun kaappaamalla pojan yökylään ja me ollaan miehen kanssa kaksistaan palloiltu ympäri kaupunkia mm. timanttisormusjahdissa ja istuskeltu Roosterin terassilla. Eli ihan sellaista normisettiä meille. 😉

Tähän päivään on mahtunut melko monta miesten juhlapukujen tai mitä saketteja ja smokkeja nyt olivatkaan sovittelua, lounastamista, sitä sormusmetsästystä, superlöytöjen hääkenkien bongaaminen vahingossa alesta (minulle), kampaajan tuolissa istuskelua ja kaikenlaista muuta kivaa. 

heinakuu13_028.jpg

Se koko päivän pääpointtikin täyttyi: löysimme minun tulevan vihkisormukseni! Aika uskomatonta. Tai no oikeastaan kaksi, nukun nyt yön yli ja niistä kuuluu kuulemma valita sitten vaan toinen. En todellakaan ole mitään ”Diamonds are girl`s best friends” -tyyppiä, mutta oli se vaan melko huikea tunne löytää Se sormus (tai siis kaksi, miten nyt muka niistä sitten valkkaan: kaksi yhtä ihanaa ja saman hintaista?).

Ajattelin laittaa tänne kerrankin ”asukuvia”, kun laitoin ihanan Mangon alelöytöni eli liehuhameen päälle lähtiessämme poikkeamaan yksillä. Kuvat eivät tosin kerro vielä siitä lievästä paljasteluongelmasta jonka hameen halkio aiheutti, ja jonka seurauksena kipitin kotiin hameen helmaa nyrkkiini puristaen! 😀

heinakuu13_049.jpg

Kampaajan penkissä hiuksiini laitettiin ihan pikkasen entistä tummempi sävy ja hiukan raitoja auringon vaalennettavaksi. Olen kyllä tyytyväinen lopputulokseen! 

kollaasit.jpg

Niin ja arvaatteko mitä me luonnollisesti tehtiin miehen kanssa saadessamme kahdenkeskisen ”vapaaillan”? Mentiin Tammerfesteille, teatteriin tai elokuviin? Ainakin johonkin kivaan ravintolaan syömään? Taisi käydä niin että timanttijahti osoittautuikin arvattua uuvuttavammaksi, ja hamstrasimme kaupasta kassillisen herkkuja ja vuokraleffan Makuunista ja linnoittauduttiin ihan koti-olkkariin. Toimii sekin!

Muoti Oma elämä Ystävät ja perhe Päivän tyyli

Ty-ty-ty-tyylikäs

”Mä oon ty-ty-ty-ty-tyylikäs!

Kato mun ty-ty-ty-ty-tyyliä!”

Veikkaan että poikani olisi räppäillyt tänään näin, jos meillä kuunneltaisiin enemmän hiphopia. Olen pukenut nuo LeCooperin tossut pojalle jalkaan jatkuvasti mahdollisuuden tullen, sillä meillä jää tällä hetkellä kovaa vauhtia lempijuttuja pieneksi. Taitaa olla kiire kasvaa isoksi. <3

heinakuu13_016.jpg

Tämä asu on hyvin hyvin perus, mutta tässä asussa yhdistyy oikeastaan kaikki elementit, joista tykkään lastenvaatteissa: raidat (yllätys yllätys!), mukavuus ja selkeys.

heinakuu13_026.jpg

Bongasin nuo raitapöksyt taas Seppälästä, ja harmittelin heidän baby-mallistonsa kokojen loppumista 86 senttiin. Olen ollut ihan innoissani kyseisestä mallistosta (enkä ole muuten ainoa!), ja ihmettelen miksi Seppälällä ei valmisteta tuota samaa tyyliä enää isommille. Kysyntää olisi varmasti!Tuntuu että selkeitä lastenvaatteita on tosi vaikea löytää kohtuuhintaan. Selkeydellä tarkoitan graafisia printtejä ja kirkkaita värejä, ei kiitos niitä vaaleansinisiä autopaitoja. Suurin osa vaatteista on pilattu jollain ihan ihmeellisellä tekstillä tai kuvalla. Tässä hommassa olen kyllä toisaalta aika tuuliviiri, sillä välillä taas jokin kuvallinen vaate saattaa miellyttää silmää kovastikin. Vaikeasti miellytettävä ilmeisesti.

heinakuu13_023.jpg

Tyylikkyyden lisäksi pikkumiehestä on kasvanut ihan superflirtti tyyppi! 😀 Erityisesti naapurintädeille ja kassaneideille väläytellään välillä semmosia hymyjä että, ja sellaisia high five -morjestuksia heitellään muutenkin kaupungilla kulkiessa yhdelle sun toiselle. Ja jos joku ei olekaan mukana morjestuksessa ja vastaamassa hymyyn, niin rassukka muuttuu aivan kummastuneeksi. Onko ihan ok sanoa tuntemattomalle, että ”hei lapseni hymyilee sinulle, voitko hymyillä takaisin ettei hänelle tule paha mieli”? 😀

 

Muoti Ystävät ja perhe Trendit