Tulevan morsiamen hiuspaniikki

Hiukseni ovat aika ”vallattomassa” kunnossa, eli kampaajan tarpeessa. Häihimme on kuitekin alle kaksi kuukautta aikaa, ja minun pitäisi nyt keksiä mitä hiuksilleni oikein tehtäisiin. Pääni lyö pelkkää tyhjää, enkä osaa päättää minkälaisessa hiussävyssä/kampauksessa tahtoisin hääpäiväni viettää. 

Apua.

Mielessäni pyörii mm. seuraavia ajatuksia

–  Haluaisin pitää hiukset auki, esimerkiksi rennoilla laineilla, mutta tuleeko silloin kuuma?

– Jos hiukset ovat auki, ovatko ne loppuillasta aivan sekaisin/lässähtäneet?

– Haluaisin kirkkoon hunnun, vaikuttaako se kampaukseen?

– Jos menen nyt kampaajalle, miten minun tulisi huomioida toiveeni hääkampauksesta jo nyt? Eli tarvitseeko minun päättää kampaus jo nyt, apua!

– Minkälainen kampaus minulle ylipäätään sopii?

– Vai valitsisinko sittenkin rennon ja löysän nutturan niskaan?

– Entä se hiussävy.

Tässä näin pintaraapaisu hiustressini aiheuttajiin. Tämän hetkinen tilanne on jo ihan käsistä karannut, ja siksi hiukseni ovat 80% ajasta kiinni. Ja olen istunut kampaajan penkissä viimeksi toukokuussa. Tiedän että nyt pitäisi toimia, mutta miten, se tässä nyt askarruttaa.

Jos päädyn kiinni olevaan kampaukseen, olisi se varmasti jotain tälläista tyyliä:

bridal hairstyle

(Kuva pinterest)

Niin tai miksi hiukseni eivät voisi näyttää tältä, epäreilua!

bridal hairstyling

(Kuva pinterest)

Tähän tyyliin olen aivan rakastunut…

#DB Bridalstyle

(Kuva pinterest)

… luonnollisuudessaan tosi kaunista, ja sopisi hienosti häämekkonikin tunnelmaan. Ajatus hiuslisäkkeistä tuntuu jotenkin tosi epäluonnolliselta, mutta varmaan välttämättömät jos haluan aukinaisen kampauksen.

Koko hommaa sekoittaa vielä se, että hääkampaukseni tekee minulle entuudestaan tuntemattomampi kampaaja sillä häämme eivät ole täällä Tampereella. Tein minä sentään tarkastuskäynnin kampaamoon kavereiden häitä varten, mutta silti jännittää. 

Minkälaisia hääkampauksia teillä on ollut/tulee olemaan? Onko teillä muuten vinkkejä juhlakampauksista tai muista hiusasioista?

 

 

 

Kauneus Hiukset

Postissa!

Melkein harmitti niputtaa alla oleva kaunis näky pinoon ja kantaa postiin, niin nättejä nuo tuotokseni olivat. Mutta se olisi vissiin pilannut koko urakan idean ja olisihan esimerkiksi syöminenkin voinut olla vähän hankalaa jos pöytämme olisi vain ollut vuorattuna valkoisiin kirjekuoriin.

heinakuu13_011.jpg

Haha no ei oikeesti läheskään harmita, sillä meidän hääkutsut ovat nyt postissa ja minä istuskelen tässä lakujätski kädessä ja mietin menisinkö pojan viereen päikkäreille. Blogin fb-sivujen puolella eilen julistinkin, kuinka täällä ei nukuta, siivota tai kirjoiteta blogia ja eletään noutoruualla siihen asti kunnes kutsut ovat nätisti kuorissaan, postimerkeissään ja osoitteissaan postilaatikossa. Ja siellä ovat!

Oli kyllä aika projekti, ja kuten aikaisemmin kirjoitinkin yllätin itseni valitsemalla noin isotöiset kutsut. Löytyihän minustakin se sisäinen askartelija kun oikein aikataulut alkoivat kiristymään. 😀 Mutta oli se sen arvoista, sillä kutsuista tuli ihanat!

 

Suhteet Oma elämä DIY