Retrotäkkihullu!


Se iski aivan yllättäen. Retrotäkkihulluus. Rintamamiestaloon muuton myötä olen etsiskellyt muitten rintsikkaomistajien blogeja ja niitähän löytyy. Tosi monella on ihana retrosisustustyyli ja niiden yhtenä osana on herkullistakin herkullisemmat retrotäkit <3 Oma sisustustyylini seilaa jossain retroilun, design-huonekalujen (tai ainakin niiden himoitsemisen) ja Ikean välissä. Noh, siitä sisustustyylistä voisi satuilla toisen kerran ihan oman juttunsa.
Asiaan palatakseni: näihin retrotäkkeihin hurahdin ensimmäisestä bongaamastani insta-kuvasta lähtien ja nyt niitä on pakko saada! Pehmeää, kukikasta ja söpöä, kuka sitä voi vastustaa? Nyt ensimmäiset kolme nököttävät mummin vanhassa keinutuolissa ja yhdessä vaalenapunaisen lipaston kanssa on meneillään oikea väripommi-iloittelu olohuoneessa. (Minunhan oli aikeissa hakea vähän hillitympää sisustusta tähän uuteen kotiin, mutta pahasti näyttää sille, että väripommi uhkaa räjähtää…


Väriä elämään tuo myös Marimekon siirtolapuutarha-kangas.

Vihreetä, vaaleanpunaista, oranssia vähän sinistä ja mitä vielä.. Apua.