Karvaisten lasten juhannus
Meidän kotona asuu minun ja mieheni lisäksi kaksi koiraa, Malla ja Bea. Omia lapsia ei (ainakaan vielä) ole, mutta koiriamme kutsumme kyllä karvaisiksi lapsiksemme. Vaikka kohtelemmekin niin kuin koiria, eikä ihmillistetä liikaa, on toisinaan mukava erityispäivinä (kuten vaikka jouluaatto tai tänään oleva juhannusaatto) olla niille erityisen kivoja. Tänään vietiin tassukansa sitten uimaan. Lähinnä kylläkin […]