Hayn pirteät astiapyyhkeet
Nämä olivat niin herkullisen ihania, ettei niitä voinut jättää kauppaan vaikkei varsinaista tarvetta uusille astiapyyhkeille ehkä ollutkaan. En kertakaikkisesti voi vastustaa iloisen värisiä kuoseja, niistä tulee niin hyvälle mielelle! Näitä tuli aina kaksi pakkauksessa, nämä kolme omenapuussa kiikkujaa olivat vielä käyttämättömiä, yksi pääsi heti tositoimiin. Odotan jo kiirettömämpää kesäkuuta ja sitä, että pääsen pian kuvaamaan […]