Mistä tämän vuoden jälkeen uskaltaa haaveilla?
Tiedän ettei vuosi ole vielä millään loppu suoralla ja ehkä aikaista tämmöiselle pohdinnalle. Mietin kumminkin nyt tauotta, että mitä ajatusta lähteä työstämään pitemmälle haaveiden kannalta. Tuntuu että korona ja isän kuolema vei ajatukset pois tulevaisuuden haaveista ja miettii vain arkea kotona. Nimenomaan kotona eli Oulussa ja sen lähettyvillä pysyen.
Kesäkuu meni miettien miten korona rajoitukset asettuu ja heinäkuu sitten isän kuolemaa ja elämää miettiessä.
Elokuu on mennyt hyvin ja aurinkoisissa säissä uudessa työpisteessä jossa hommat poikkeaa paljon alku vuonna tehdyistä töistäni, mutta edelleen vanhusten parissa. Teen ensimmäistä kertaa eläissään jopa sunnuntai vuoroa. Tuntuu, että pyörän renkaat ei ole työmaalle vuosiin kulkenut yhtä vaivattomasti silloin, kun olen pyörällä mennyt töihin. 
Pohjois-Pohjanmaan läänissä suositaan kasvomaskia joukkoliikenteessä ja ruuhkaisilla paikoilla, jota juuri kukaan ei siltikään käytä. Uutta korona aaltoa odotetaan rantautuvan Suomeen. Sitäkään ei ole vielä näkynyt kummemmin. Kukaan sitä ei ainakaan näytä hirveästi pelkäävän, kun joka paikka on täynnä porukkaa melkein kuin ennenkin.
Suurin osa porukasta kumminkin näyttää ymmärtävän, ettei ulkomaan matkustus ole välttämätöntä tänä vuonna.
Oulun krematoriossa on ruuhkaa ja isän tuhkaus tehdään vasta viikon päästä.
Olen istunut enempi parvekkeella tänä kesänä, kun minään muuna kesänä yhteensä. Harvoin olen kotimaan auringosta saanut näin hyvää rusketusta.
Ensi viikonloppuna olisi Kuuska soi festivaali Kuusisaaressa johon olen parin kaverin kanssa menossa. Ajattelin ottaa varalta kasvomaskin jos siellä on ruuhkaista. Laukussa kulkee mini käsidesi pullot.
Alle kuukauden päästä alkaa Ranskan kurssi ja toivon, että sille pääsisi livenä osallistumaan. Kaikki kielikurssit mitkä on vain verkossa ja jotka oli viime vuonna vapaina ovat nyt täynnä ja lähiopetukseen mahtuu. Eli päinvastainen tilanne kuin vuosi sitten. Onneksi meidän kurssi on lähiopetuksena ja verkossa.
Ehkä sitä tietää jo loppu vuodesta sen mistä lähteä haaveilemaan jatkossa reippaasti ilman pelkoa. Kaikesta huolimatta fiilis on positiivinen loppu vuotta ajatellen ja uskon, että ajatukset taas selkenee. Nyt keskitytään arkeen ja tehdään siitä mukavaa. Niina
Tänään ajattelin vihdoin ja viimein listata lempi ihonhoito tuotteeni. Tätä postausta olen jo pitkään pyöritellyt mielessäni, mutta en ole saanut aikaiseksi tehdä. Aurinko taas vaihteeksi hellinyt Oulua huonon heinäkuun jäljiltä. Huomasin tuossa senkin, että tämä blogini täytti tällä viikolla jo 2 vuotta. Viime vuonna tähän aikaan viiletin Maltalla ja nyt ollut poikkeuksellisesti jo kohta vuoden kotimaan kamaralla. Tällä hetkellä tosin on tuntunut ihan hyvältä olla kokoajan lähellä kotia kaiken tämän vuoden tapahtumien takia. 200 km on aika lailla max kuin kaukana olen ollut kotoa pois, kun olen muutaman kerran käynyt kaverien luona Kokkolassa.
Olen kovasti ihastunut yliopiston apteekin naturae sarjan ihonpuhdistustuotteisiin. Siitä olen käyttänyt puhdistusvaahtoa kasvoille ja vaihtoehtoisesti olen käyttänyt ystäväni hoitolassa käyttämää anumati naturalsin gentle cream cleanseria. Kasvovetenä on myös yliopiston apteekin Naturae sarjan kasvovesi.
Seuraavaksi ihon kosteutukseen ja siloitukseen käyttämäni tuotteet.
-Yliopiston apteekki- Naturae – Silmänympärysvoide – Kaikille ihotyypeille – Mustaselja
-Madara Peel mask