Ei katkeruutta ollenkaan
![20150428_192233[1].jpg](https://assets.lily.fi/sites/lily/files/user/27013/2015/05/20150428_1922331_0.jpg)
Upeaa, Tytöt ovat koonneet trampoliinin! Taidan tästä minäkin suunnata sinne hyppelöimään…!
![20150428_192152[1].jpg](https://assets.lily.fi/sites/lily/files/user/27013/2015/05/20150428_1921521.jpg)
Voih, ”EI KOIRILLE”, vaikka mulla on se nenäntunkemislisenssikin joka paikkaan…
![20150428_192135[1].jpg](https://assets.lily.fi/sites/lily/files/user/27013/2015/05/20150428_1921351.jpg)
Ette ehkä huomaa, mutta pikkuisen kyllä olen katkera…
toim.huom.
Ei, tämä ei ole pelkästään koira-blogi. Mutta mitä muuta sisältöä voi olettaa, kun Mies on töissä, Tyttö ja Tyttö koulussa, ja Tarkastaja Karvatassulle sattuu ja tapahtuu:)