Upea rusketus tulossa
![20150411_121617[1].jpg](https://assets.lily.fi/sites/lily/files/user/27013/2015/04/20150411_1216171.jpg)
Mee nyt pois siitä mun auringon edestä! Et sä nää , että mä yritän saada rusketusta?! Ja voisitko palvelija kaivaa sieltä repustasi jotain Fabulous Tan for Dogs-uutetta. Kiitti!!
![20150411_121606[1].jpg](https://assets.lily.fi/sites/lily/files/user/27013/2015/04/20150411_1216061.jpg)
Ja sitten saisinko eväsleipiä? Olen odottanut nöyrästi tosi pitkään, ainakin 5 sekuntia. Pitääkin ruveta miettimään, voiko tällaisesta ravitsemustarjoilusta antaa tippiä. On se vaan aika töykeää, että palveluskunta juo omaa kahviaan ja asiakas saa odottaa. Aha, no niin, sieltä tulee… olipa HYVÄÄ leipää, oli laitettu ihan kalkkunaakin väliin. Nautiskeluun meni 2 sekuntia. Ehkä te ootte sittenkin ihan kelvollista palvelusväkeä:)