Upea rusketus tulossa

20150411_121617[1].jpg

Mee nyt pois siitä mun auringon edestä! Et sä nää , että mä yritän saada rusketusta?! Ja voisitko palvelija kaivaa sieltä repustasi jotain Fabulous Tan for Dogs-uutetta. Kiitti!!

20150411_121606[1].jpg

Ja sitten saisinko eväsleipiä? Olen odottanut nöyrästi tosi pitkään, ainakin 5 sekuntia. Pitääkin ruveta miettimään, voiko tällaisesta ravitsemustarjoilusta antaa tippiä. On se vaan aika töykeää, että palveluskunta juo omaa kahviaan ja asiakas saa odottaa. Aha, no niin, sieltä tulee… olipa HYVÄÄ leipää, oli laitettu ihan kalkkunaakin väliin. Nautiskeluun meni 2 sekuntia. Ehkä te ootte sittenkin ihan kelvollista palvelusväkeä:)

Hyvinvointi Mieli Höpsöä