Countryside

Voisin vallan mieluusti viettää enemmän aikaa maaseudulla. Elämä kaupungissa on toisinaan todella uuvuttavaa kaltaiselleni ihmiselle, joka väsyy helposti hälinästä ja ihmisistä. Landella yhteyden ylläpitäminen omaan sisimpään on helpompaa luonnon ja hiljaisuuden takia. Metsä juurruttaa ja balansoi. Siltikään en voisi kuvitella asuvani kokonaan maalla. Ehkä juuri tuo kaupungin ja maaseudun kontrasti on omalla kohdallani se juttu, joka kiehtoo. Kumpaistakin alkaa ikävöimään tietyn ajan jälkeen. Omat ja mieheni työkuviot olisivat toki järjestettävissä niin, että voitaisiin säännöllisesti viettää pidempiäkin aikoja täällä Itä-Suomessa. Mutta elämä usein vie ja huomaat, että viikot ja kuukaudet menevät eteenpäin sellaista vauhtia, että missään välissä ei ole edes ennättänyt suunnitella pakoa landelle. Mutta sitten kun tänne viimeinkin pääsee, on se sitäkin palkitsevampaa.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lomassa parasta: kun aamiaisen jälkeen voi mennä takaisin sänkyyn ja aamua on vielä kosolti jäljellä. Myös se on ihanaa, että toinen on täällä ja kerrankin on aikaa olla kiireettömästi yhdessä❤️ 

Suhteet Oma elämä

Sunnuntai 24.

Tämä on ominta minua. Pukeutumisessa näet. Musta mekko valkoisella kauluksella, oheisessa kombossa irrotettava helmikaulus. Sekä mustat sukkikset, olen niiden suurkuluttaja. Tykkään perusklassisista jutuista, varsinkin kun tahtoo olla välillä vähän turhankin kukertava tatuointien ja tiesminkävärisen tukan kanssa. Tasapainottaa mukavasti tämä tälläinen. Mutta ei aina, useimmiten sitä on sitten ihan reilusti kukertava. Varsinkin näin kesäisin.

image.jpeg

image.jpeg

Pääsin eilisiltana joskus yhdentoista maissa Ruokolahdelle. Vastassa odotti mitä hienoin maalaisyö, ihana hiljaisuus ja usva. Aamulla heräsin tasan kuudelta kun kärpänen pörräsi korvan juuressa. Ihme, etten sentäs kukon kieuntaan. 

Nyt olisi vuorossa pikkuinen roadtrip Mikkeliin: haen miehen sieltä, oli eilen keikalla jossain siellä lähistöllä. Vähän jänskättää toi ajaminen. Alla paku ja aivan uusi reitti minulle. Mutta eiköhän se handlata. Wish me luck!

Muoti Oma elämä Päivän tyyli