Bingonainen

Ahh, kolme viikonloppua putkeen duunissa ja nyt se on ohi! Never again ja silleen. Tulevana lauantaina vielä töihin ja sitten lähdetään landelle poikaystävän kanssa melkein viikoksi. Aiotaan vaan nukkua ja syödä, syödä ja nukkua. Molemmat ollaan todella loman tarpeessa. Tai siis niin ollaan about kahden viikon välein, sopiva rytmi voisi olla että lomailisi joka kolmas viikko. 

Jos oon töissä viikonlopun, niin en yleensä tee mitään muuta koko viikonloppuna. Nyt oli ihan poikkeus, kun perjantaina käytiin Kolon avajaisissa ja eilen sunnuntaina olin bingossa! Parhainta ajanvietettä on se, vaikka en mitään tietty voittanutkaan. Onkohan enää missään niitä old school -bingosaleja? En oo vuosiin nähnyt. 

image.jpeg

Kolossa soitti Phenomenal Creatures jota kytättiin ikkunan läpi koska sisään ei mahtunut ja jonka tajusin olevan kyseinen bändi vasta jälkikäteen. Olin kuullut aiemmin ja pitänyt, pidin nyt livenäkin. Tai siis minkä ikkunan takaa näki ja kuuli. Munkki ja riisipiiras munattomalla voilla toimi erittäin hyvin. #VEGAN!!!

image.jpeg

Pahoittelut luokattoman kehnosta peiliselfiestä, hävettää. Perjantain ja lauantain vermeet. Kissavahtina oleminen on siitä kivaa, ettei voi ottaa koko vaatekaappiaan mukaan. Enemmänkin se musta myttykasa (joka seilaa lähinnä lattialla, ei kaapissa..) tuottaa ahdistusta kuin iloa ja lietsussa oleminen pakottaa pitämään vain ihan muutaman vaatekerran mukana. Pukeutumisesta tulee huoletonta, eikä vaatekriiseilyyn oikein ole edes puitteita. Näinhän sen pitäisi aina mennä.

 

image.jpeg

Hyvää yötä! Pus pus!

 

Muoti Ruoka ja juoma Oma elämä Päivän tyyli

Viikon randomit

image.jpg

Kissat. Olen tällä viikolla ollut kahdessa eri paikassa kissavahtina, kotonakin on tullut käytyä paijaamassa omia kissoja välillä. Onneksi kaikki paikat sijaitsevat lähekkäin, niin ei ole ollut yhtään stressaavaa ravata edestakaisin. Päinvastoin, tykkään asua muiden nurkissa. Kuvassa oma Maissini.

image.jpg

Mies ja pyöräily. Meillä ei ole ihan kauheasti yhteistä aikaa ja kun asutaankin eri kodeissa, niin on ollut luksusta, että ollaan ehditty näkemään niin tiuhaan tällä viikolla❤️

image.jpg

Randomi katutaide.

image.jpg

 Suolalamppu ja sen antama valo. Olen haaveillut lampusta jo pidemmän aikaa ja koska mieluiten ostan second handina kaiken, oli ihanaa löytää tämä. Antaa mielestäni paljon enemmän iloa näin päin kuin jos olisin suunapäänä rynninyt kauppaan ostamaan kun mieliteko tuli.

image.jpeg

Ruoka. Muiden keittiöissä on huippu tehdä ruokaa. Tulee ihan eri makuistakin, mikä on piristävää. Tässä tekeillä feikkitonnikala kikherneistä. 

Suhteet Oma elämä