Kun stressi purkautuu

Olen tehnyt viime viikkoina normaalia enemmän töitä ja sen kyllä huomaa kropassa. Olen poikki. Lähinnä fyysisesti, mutta tottahan se nakertaa myös henkistä hyvinvointia kun kroppa on kovilla. Tämän viikon kaikki arkipäivät ovat vapaita lukuunottamatta jooga- ja pilatestunteja (joita en tavallaan laske työksi) ja nyt keskiviikkona alkoi stressi ilmeisesti purkautumaan: koko päivä mennyt aivan koomaisena ja velttona lötkönä sekä on myös itkettänyt ilman syytä. Aivan perus stressinpurkautumistapoja minulle, vaikkakin joka kerta huolestun yhtälailla kyseisestä tilasta ennen kuin järkeilen itselleni mistä on kyse. Huomenna varmasti hommat taas hallussa, jee!

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Kuvina eilisen Larun pyöräretken otoksia. Nyt on painuttava pehkuihin, aamulla tosi aikainen herätys, seiskan aamujooga ohjattavana. Onneksi sen jälkeen voi ottaa ihanat aamu-unet, ah. 

Suhteet Oma elämä

Skattalla kerran

Rakastan Helsinkiä kesällä, meren läheisyyttä, tuoksua ja päämäärätöntä pyöräilyä. Varsinkin yöpyöräilyt on silkkaa rakkautta. Oma pyöryläni on palvellut kohta jo kymmenen vuotta ja sydän sykkyrällä oon usein huolesta millon se lähtee ns kävelemään. On se kaksoislukittu kyllä ja jos ei oo koskaan kellekään kelvannut, niin tuskin kelpaa jatkossakaan. Kerran tosin löysin sen keskeltä Piritoria silloin kun asuin Pengerkadulla. Joku oli pöllinyt ja roudannut lukittuna sinne. Huvitti hitusen. 

image.jpeg

image.jpeg

Eilen ajeltiin Skattalla, tänään käytiin Larussa. Yksi lempipaikkoja muuten Helsingissä ne Larun rantakalliot ja se yksi ihana saari jonne pääsee ainoastaan kahlaten. Nyt ei tosin kahlattu, vaan istuttiin hetki kalliolla ja vaan oltiin. Tekee aina ihmeitä päästä latautumaan ja juurtumaan eri elementtien äärelle. Maa, vesi ja ilma vahvana läsnä. Vaikka olenkin kaupunkilainen henkeen ja vereen, niin kyllä sielu vahvasti halajaa luonnon helmaan aika ajoin. Onneksi sinne pääsee ihan sekunnissa! Parin viikon päästä ollaan poikaystävän kanssa lähdössä useammaksi päiväksi landelle Itä-Suomeen, ootan jo innokkaana. Miksei useamminkin raivaisi kalenterista tilaa ja lähtisi??

Ps. Tässä linkki Bloglovin’iin, jos haluat sen kautta seurailla 🙂

Muoti Oma elämä Päivän tyyli