Vapaapäivä, paras päivä

Kyllä se kuulkaa ystävät on vaan niin, että vapaa päivä on se paras päivä. Kun saa herätä aamulla ihan ilman kellonsoittoa, linnunlauluun ja auringonpaisteeseen. Ihan eivät anna vielä lämpöasteet myöten vetäistä korituoleja ulos terassille aamukahvia varten, mutta ihan kohta! Nyt kumminkin tarkesi hetken seistä ulkona,  melko pöllähtäneen näköisenä aamuauringossa aamutakkiin kääriytyneenä ja onnellisena kahvi tassussa. 

IMG_5803.JPG

IMG_5806.JPG

IMG_5808.JPG

IMG_5809.JPG

 

Muoti Oma elämä Mieli Päivän tyyli

Matkalla maalle

IMG_5797.JPG

Aah, matkalla maalle, parhaaseen Hellmanstorpiin. Suhahdimme juuri Kungens Kurvan ja sen suuren Förbifart Stockholm-työmaan ohi, jonoa riittää näin perjantaiehtoon iloksi mutta ei se mitään. Ei se Hellmis sieltä minnekään karkaa, kohta pääsen sytyttelemään uuniin tulia. 

Allaolevan kuvan muikea ilme johtuu täpötäydestä mahasta. Kävimme vetäisemässä perinteiset perjantai-illan matkaeväät Mäkkärissä, suursuosikissani. Ihan kiva istua autossa hetki, tätä ähkyä saa kyllä sulatella kauemmin kuin tunnin. 

IMG_5799.JPG

Parhainta perjantai-iltaa ja alkavaa viikonloppua kaikille!

Suhteet Oma elämä Ajattelin tänään