Uuden vuoden paras ateria

IMG_0014.JPG

Juu, oli tämä uusi vuosi 2017 ihan vaan pakko aloittaa postaamalla vuoden ihka eka aamiainen. Kovin on tylsää, eikö minulla vieläkään ole mitään muuta sanottavaa? Ei taida olla, tai ei ainakaan mitään tämän parempaa. Seriously, miettikääpä itse. Onko parempaa kuin hidas aamu ilman herätyskellon rätkätystä, kylpytakkiin kietoutuminen ja aamukahvi Muumimukista. Siihen lasi tuorepuristettua appelsiinimehua ja miehen paistamat amerikkalaiset pannukakut passionhedelmä-curdilla ja tuoreilla vadelmilla.

Kyllä, vuosi 2017 on saanut lentävän lähdön. Aavistelen, että vuoden eka aamiainen saattaa olla samalla vuoden paras.

Koti Ruoka ja juoma

Pakko luvata

En pidä uuden vuoden lupauksista. Olen tehnyt niitä oman osani enkä koskaan pitänyt ainokaistakaan. Valkoisen kuukauden voi pitää koska vain, laihdutuskuurin voi aloittaa vaikka tänään ja elämänmuutoksissa nyt 1/1 ei liene mikään maaginen luku.

Nyt ajattelin kuitenkin tehdä poikkeuksen ja katsoa, pääsisinkö yhdestä pahasta tavasta vuodessa eroon. Tai edes vuodeksi eroon.

Se sipsinsyönti, se on monista paheistani pahin. Terveysvaara, joka kerryttää kiloja ja nostaa verenpaineeni ja kolesterolini huippulukemiin.

Se ois siinä sitten ne sipsit vuodeksi. Vuonna 2017 råder värsta chips-torka, kaipuun kyyneleet valuvat poskiani pitkin valtoimenaan nyt jo. Hashtägillä #sipsilakko2017 voit seurata taisteluani tätä rasvaista perunaherkkua vastaan.

Screen Shot 2016-12-29 at 21.34.35.png

 

Hyvinvointi Liikunta Terveys