44 vuotta täynnä tänään

Aiemmin viikolla lupasin kertoa teille perjantaina olevasta itselleni erityisestä päivästä. Eli siis minulla on tänään syntymäpäivä. Olen nyt siis 44 vuotias. En ihan nuori, mutten mitenkään erityisen vanhakaan. Elän ehkä elämäni parasta aikaa tällä hetkellä.

Elämäni ei aina ehkä ole ollut niin kovin ruusuista, mutta vaikeuksista on selvitty ja aion jatkossakin selvitä. Vaikeudet ovat vahvistaneet minua sekä henkisesti että fyysisesti. Olen halunnut kehittää näitä itsessäni.

Nautin siitä, että minulla on mahdollisuus tässä elämänvaiheessa käyttää aikaa paljon itseeni. Uskon ehtiväni tehdä vielä paljon kaikkea kivaa ja kehittävää. Juuri sellaisia asioita, mistä tulee hyvä olo. Jotten vaikuttaisi liian itsekeskeiseltä niin kyllä minun hyvästä olostani hyötyvät monet ihmiset. Kun voin hyvin niin pystyn antamaan sitä myös muille ihmisille sekä töissä että vapaalla.

Tänään on taas ollut minulle tyypillinen vapaapäivä. Olen nukkunut pidempään, käynyt kävellen kaupassa, katsonut Virgin Riveria, syönyt kakkua ja lohikeittoa poikien kanssa, kävellyt vähän lisää ja joogannut. Vielä voisi tänään kuunnella vaikka kirjaa. Ja nukkumaan sitten, kun väsyttää.

Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Vihdoinkin vapaata!

Nyt sitten on työputki tehty. Huomenna on vapaapäivä. Minulla on ollut nyt hieman masentunut olo viime päivinä. Menkat alkavat varmastikin viikon sisällä. Jotenkin olen ollut kovin herkillä. Loukkaantunut helposti ja ollut kireä. Juuri näin on ollut usein ennen menkkoja.

Söin tänään lämpimän aterian ensimmäistä kertaa sitten viime perjantain. Tai siis aina aamupalaksi olen syönyt kyllä kaurapuuroa. Mutta siis töissä on ollut kylmät eväät ja eilen kävin syömässä Sokokselle salaattiaterian, koska kävin töiden jälkeen kosmetologilla. Näin se vaan menee, kun yksin asuu.

Olen pitänyt aika lailla kiinni ruokavaliostani. En ole ostanut mitään ylimääräisiä makeita enkä myöskään ottanut niitä, mitä on ollut tarjolla. Tänään alkoi olla mielitekoa. Sekin viittaa menkkoihin.

Olen nyt illalla katsellut Virgin Riveria, kuunnellut Auli Malimaan Olet kaiken hyvän arvoinen samalla väritellen, joogasin ja vielä voisi katsella Cmoresta uusimman Maria Kallion. Ei ole kiire nukkumaan.

Väsynyt kyllä olen, mutta en tarpeeksi jotta nukahtaisin istualleni. Ainakaan vielä.

Taidan jatkaa rentoilua vielä tosiaan sen Maria Kallion verran.

Nähdään!

-Sanna-

 

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään