Sunnuntai-illan väsymys

Kolme iltavuoroa takana ja kylläpä jo väsyttää. Sellaista se työ vaan on, että se väsyttää useimmiten tekijänsä. Harvalla meistä varmastikaan on työtä, joka ei ikinä väsyttäisi. Jos sinulla on sellainen työ niin kerro kommenteissa, mitä teet työksesi.

Veikkaanpa, että hoitoalalla ei sellaista työtä ainakaan löydy, mikä ei koskaan väsyttäisi. Mutta kerro ihmeessä, jos tiedät sellaisen työn.

En mennyt tänään uimaan iltavuoron jälkeen, koska en tuntenut tarvetta viilentymiselle. Alun perin piti kyllä mennä, mutta jouduinkin odottamaan bussia niin kauan, että tuli jo vähän vilu ja ajattelin jäätyväni rannalla.

No, huomenna sitten taas katson uudelleen, että tuleeko viilentymisen tarvetta illalla. Se nähdään sitten, mutta nyt toivotan hyvää yötä! Silmät jo lupsuu.

Nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Hyvä olo Mieli Ajattelin tänään

Asunto alkaa viiletä

Vähitellen asunto alkaa viiletä. Tämä tuntuu huojentavalta. Tosin tiedostan, että lämpimiä päiviä on kyllä vielä tulossa. Kesä ei ole vielä ohi. Mutta onneksi illat alkavat loppukesällä viiletä niin jaksaa sitten paremmin taas sitä paistettakin.

Huomaa, että tämä pitkä hellejakso on väsyttänyt minua. Kivaa tässä on se, että on päässyt uimaan. Vesi on ollut minullekin tarpeeksi lämmintä. Aion käydä uimassa päivittäin niin kauan kuin sinilevää alkaa ilmaantua. Luulenpa, että sitä ilmenee ennen kuin minulla on seuraavat menkat, joten siihen loppuu sitten uinnit.

Syksyllä voisin alkaa käydä uimahallissa uimassa mikäli vain koronatilanne sen sallii. Saan elokuussa toisen koronarokotteen niin ainakaan rokottamattomuus ei minua estä sinne pääsemästä. Mikäli uimahalliin nyt edes rokotustodistusta tarvitaan. Mutta oleellista lienee toki saavatko uimahallit olla auki syksyllä.

Uiminen on jotenkin niin rauhoittavaa ja rentouttavaa. Onhan vesi terapeuttinen elementti. Nytkin on niin rauhallinen olo iltavuoron ja iltauinnin jälkeen. Istua hetki sohvalla kirjoittamassa ja tuulettamassa asuntoa.

Mutta kohta kuitenkin jo nukkumaan. Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Koti Hyvä olo Mieli Ajattelin tänään