Aamupalahommia

Kokosin itselleni yhtenä aamuna melkein täydellisen aamupalan. Täydellisen siitä olisi tehnyt tuorepuristettu appelsiinimehu. Näitä aineksia meiltä löytyy lähes aina kotoota, mutta harvoin jaksaa nähdä vaivaa näin paljon aamupalan eteen. Söisin toki mielelläni näin vaikka joka päivä.

 Normaalisti aamupalani näyttää tältä.Tai tältä. Fitnessgurulta saamassani treenipäiväkirjassa on myös oma kohtansa ruoalle. Aluksi ajattelin, että en ala täyttämään niitä kohtia. Kuitenkin voisi olla hauska nähdä, millaisella treeniä edeltävällä ruoalla venyy parhaisiin treeneihin. Minulla on sellainen olo, että yleensä treenit luistavat parhaiten iltapäivällä, pari tuntia tukevan lounaan jälkeen. Nyt pystyn seuraamaan, onko näin! Omat kohdat löytyy myös mm. painolle, unelle sekä motivaatiolle. 🙂

Kommentit (20)
  1. Kiitos kovasti! En oikeastaan käytä mitään noista mainitsemastasi, joten en viitsi niitä vertaillakaan! En suosittele muillekaan 😉 sokeri on pahasta hampaille ja aiheuttaa riippuvuutta, diettilimut sun muut on taas täynnä aspartaamia ja muita myrkkyjä. Pituutta mulla on 163cm ja painoa en tiedä 🙂

  2. ihana blogi!!! i love it! oot niin ihana ja ystävällinen 🙂 mun ”personal trainer” 😉 paljon suurin piirtein painat ja kui pitkä oot? ja mitkä on sun tavoitteet tällä hetkellä urheilun suhteen? 🙂 olis muuten super kiva jos tekisit vertailua joistakin tuotteista esim.sokerilimu ja diet limu ja sokeri vs.makeutusaine 🙂

    1. En näköjään osannut painaa tota vastaa-nappulaa. Mutta siis vastaus tuossa alla 🙂

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *