Boksihyppyjä

 

Rakas treenipäiväkirja, tällä viikolla ajattelin olla kirjoittamatta sinulle. On nimittäin tullut liikuttua niin surkeasti. Yhden kerran kävin salilla ja yhden lihaskuntotreenin tein kotona. Sen lisäksi olen juossut Porin juoksuohjelman mukaan alkuviikon. Viikonloppu onkin mennyt töissä. No, onpahan treeni-intoa seuraavalle viikolle vaikka muille jakaa 🙂 Perjantai aamuna nautin lähes tyhjästä salista. Nyt kun kouluni on ohi tältä vuodelta, aion alkaa käymään tuohon aikaan aina salilla. Rakastan sitä, kun voi keskittyä täysillä treeniin ilman häiriötekijöitä ja kaikki painot ovat vapaana. Voi muutenkin kokeilla jotain uusia juttuja ilman sitä ”voi ei nyt kaikki kattoo mua ja mitenköhän tää menee oikein”-tunnetta. Haluaisin kovasti esimerkiksi kokeilla sitä boksin päälle hyppelyä, mutta sitä ei kehtaa tehdä liian monen silmäparin läsnäollessa. Toivottavasti tällä viikolla pääsisin koittamaan. Tässä siis hiukan siitä, miten liike tulisi tehdä: Ja tässä sitten hiukan tavoitetta ;)Kiitos muuten runsaista kommenteistanne edelliseen postaukseen! Ilmeisesti hyvin tuttu aihe monelle. Mukavaa viikonalkua kaikille! 🙂

Kommentit (20)
  1. Jenny Alexandra
    17.4.2013, 05:18

    Moikka! :)En tiedä onko tätä jo sulta kysytty, mutta itseäni kiinnostais että mahdatko tietää hyviä paikkoja mistä saa noita treenitrikoita, kun tuntuu että hm ja stadiumissa on aika tylsät vaihtoehdot :PIhana blogi btw <3

    1. moikka Jenny! :)En osaa sanoa. Itse olen ostanut omani juuri Stadiumista ja h&M:ltä! 🙂

    2. Jenny Alexandra
      18.4.2013, 18:42

      Aijaa 😮 ainakaan netissä ei näkynyt paljoa vaihtoehtoja.. ehkäpä liikkeessä on sitten enemmän 😮

    3. Ainakin just eilen kävin Stadiumissa ja siellä oli vaikka mitä kivoja trikoita 🙂

  2. Koska tulee seuraava vatsalihas ohjelma? 🙂

    1. Nyt tuli! 🙂

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *