FOAM ROLLERILLA LIHASKUNTOA

Foam Rollerilla usein tehdään lihashuoltoa. Pötköä voi kuitenkin käyttää muihinkin tarkoituksiin, kuten esimerkiksi treeniin. Minulla on täältä täältä tämä vähän pidempi rulla käytössä. Tässä pari liikettä, mitä voi tehdä perus lihasrullailun lisäksi kotona!

1. Kyykky 

 

2. Syvät vatsalihakset

3. Penkkipunnerrus käsipainoilla

 

4. Jalkojen lasku selinmakuulla

 

5. ”Linkkuveitsi” pötkän kanssa 

 

6. Lankutus kädet rullalla

Kommentit (8)
  1. Miten en ole tajunnut tätä aikaisemmin ! Voisin soveltaa samaan esimerksi joogamattoon 😀 Kiitos!

    http://www.tyhjaajatus.blogspot.fi

    1. Joo mäkin tajusin vasta nyt, että tästähän on moneksi 😀

  2. Sandy http://treenipaivakirjailua.blogspot.fi
    17.2.2015, 20:25

    Kiitos vinkistä,eilen juuri kotitreeniä tehdessäni harmittelin kun penkin teko ei vaan millään onnistu. Mutta juuri tuo pitkä rullahan toimii. Jippii.

    1. Jeii, hyvä kun oli apua 😉

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *