KOTIJUMPAT eri lihasryhmille!

Kyselin viime postauksessa, mitä kotitreenivinkkejä kaipaisitte ja tuli siitä mieleen koota tällainen kotijumppapostaus aikaisemmin tekemistäni treeneistä. Tässä linkit aiemmin tekemiini postauksiin. Valitettavasti videot ovat kadonneet, joten laitoin vain kuvapostaukset tähän.

 

KOKONAISVALTAINEN LIHASKUNTO

 

PAKARATREENI

 

KÄSITREENI 

 

VATSALIHASTREENI / TOINEN VATSALIHASTREENI

 

PUNNERRUSVARIAATIOT

 

KUMINAUHATREENI (selkä, olkapäät, rinta, hauikset, ojentajat)

 

 

Monet toivoivat jotain kunnon ”rääkkitreeniä” seuraavaksi kotijumppapostaukseksi, joten yritän kehitellä jonkun todella rankan setin seuraavaksi kerraksi. Tällä viikolla tulossa myös lyhyt mutta rankka tabata-treeni jonka tein eilen! Sopii hyvin tuohon eiliseen kirjoitukseeni. 

Kommentit (8)
  1. Moi! Tuli tässä mieleen että ois tosi kiva jos joskus alottasit taas semmosen projektin niinkuin se vatsalihashaaste 😀 oli tosi kiva seurata sen etenemista ja (yrittää) olla itse mukana!! Oon kyllä tykännyt paljon noista sun kotijumpista. Kun en salikorttia omista niin teen aina välillä sun jumppia jotka on hyväksi todettu nekin 🙂

    1. Moi Riikka! Kiva kuulla 🙂 Pitää miettiä jotain haastetta. Viikko on niin lyhyt aika loppujen lopuksi, että viimeksi tuli aina hirveä kiire keksiä niitä uusia. Mutta ehkä voisin aloittaa jonkun videohaasteen tai vastaavan jollekin lihasryhmälle? Tykkään itse tehdä paljon sellasia pikatreenejä videoiden tahtiin ja niitä on helppo löytää.

  2. Tein just tuon kokonaisvaltaisen treenin ja oli kyllä hyvä! Sillä oli hyvä aloittaa kun on joutunut sairastelun takia olla treenaamatta pitkään. Välillä sitä unohtaa miten kotonakin voi treenata tehokkaasti! 🙂

    1. Hienoa! Joo se on usien kotona ehkä vaan siitä viitsimisestä kiinni. Ihan yhtä hyvin saa sielläkin hikoiltua 🙂

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *