Kotijumppa: killeri olkapää- & rintatreeni

Tein toissapäivänä kotona todella hyvän rinta-olkapää-treenin. Tämä on rankka, mutta ei vie kauan aikaa. Tarvitset vain käsipainot ja jonkun matalan penkin/korokkeen. Itselläni oli 3kg käsipainot, joita käytin kaikissa kohdissa. Lämmittele ensin vaikka paikallaan juosten ja haarahyppyjä tehden.

 

Varsinainen treeni:

    • 20 tavallista punnerrusta

 

    • 15 pystypunnerrusta käsipainoilla

 

 

 

    • 20 punnerrusta ylävartalo korotettuna

 

 

    • 20 naisten punnerrusta

Koeta siirtyä seuraavaan liikesarjaan mahdollisimman suoraan. Voin kertoa että kyllä tuntuu! Jos 20 punnerrusta tuntuu liian rankalta, tee ne kaikessa rauhassa ja "lepäile" punnerrusasennossa (kuitenkaan lopettamatta sarjaa kesken). Tärkeää on myös hengittää oikein.

 

Kommentteja saa laittaa, mikäli kokeilette treeniä. Ihanaa viikonloppua!

Kommentit

Jenni (Ei varmistettu)

Jes, tätä olen kaivannut :) tsin viel painot puuttuu :D millaisia painoja suosittelet "vasta-alkajalle"?

Elisa (Ei varmistettu)

Moi Jenni! Tähän jumppaan vai ylipäätään kotiin ostettaviksi? Yleensä sellaset säädettävät on parhaat koska niillä pystyy tekemään monenlaisia eri juttuja. Mut jos haluaa vain yhdet, niin ehkä 3 kg voisi olla aika toimivat. :)

(Ei varmistettu)

Ihan noin yleisesti :) mutta täytyy metsästää sellaiset säädettävät :)

nennae (Ei varmistettu)

Moikka! Tää menee aivan varmasti kokeiluun! :) voisitko tehä jonkun peppu jalka painotteisen treenin myös :) tai jos oot tehny jo jonkun vastaavan niin voitko linkittää postauksen tähän :) kiitos! Oot ihana motivaattori.

Elisa (Ei varmistettu)

Kiva kuulla! http://startlivingyourbestlife.fitfashion.fi/2012/12/17/15-minuutin-pika... tuossa on ainakin kotijumppa pakaroille. Ja jos teet salilla, niin täällä on siellä tehtäväksi: http://startlivingyourbestlife.fitfashion.fi/2013/01/24/jalka-pakaratree... :) Toivottavasti on apua!

nennae (Ei varmistettu)

Joo kotijumppaa ajattelin! Jess, hyvä. Tuo vaikuttaa tosi kivalta treeniltä ja pääsee tänään kokeiluun :) kiitos!

EMMI (Ei varmistettu)

Hei! Voisitko tehdä myös ns. samantapaisen rankan treenin, mutta kohteena olisi jalat ja pehva? :) Koska nämä on ihan huippuja! Hauskaa lauantaita sulle!

Elisa (Ei varmistettu)

Moikku Emmi! Voin yrittää keksiä :) Ihanaa lauantaita myös sulle!

Sallu (Ei varmistettu)

Te4e4lle4 menne4e4n myf6s samoilla menniigeille4. Toistaiseksi vaan ruokavaliomuutoksella ja hyf6tyliikunnalla. Kun saisikin itsense4 repe4istye4 kunnolla liikkumaan. Jumpat ei oo mun juttu. Ei oo koskaan ollut, mutta kuntosali menee. Tarvis varmaan koota kuntopyf6re4kin taas, se kun on ollut uuteen kotiin muuton je4ljilte4 viele4 laatikossa. Ja hei, eihe4n me oo te4e4 vie kovin montaa vuotta asuttu. ;D

Ines (Ei varmistettu)

Oi kuulostaa hyvältä mutta yksinkertaiselta treeniltä, täytyy ehdottomasti testata!

Elisa (Ei varmistettu)

Sitä se on;) Hyviä treenejä!

wii (Ei varmistettu)

Testasin rinta-olkapäätreeniä, ja hyvin toimii. Annat kyllä hyviä treeni ja ruokavinkkejä, kiitos siitä! Ihanaa talven jatkoa :)

Elisa (Ei varmistettu)

Mahtavaa! Tosi kiva kuulla <3 Kiitos & sitä samaa sullekin!

Ninni (Ei varmistettu)

ei vitsi treeni vaikuttaa ihan sairaan tehokkalta! harmi kun meikäläisen ranteet ei kestä punnertamista :/

wii (Ei varmistettu)

Kokeile nyrkit maassa, ei ota niin paljon ranteisiin ainakaan itselläni toimii niin:)

Elisa (Ei varmistettu)

Ninni tosiaan kannattaa kokeilla tota rystypunnerrusta! Salihanskat vaan käteen ja punnertamaan :)

Hanneli (Ei varmistettu)

http://www.youtube.com/watch?v=ZzjSbsPm85k Hei tossa on yks tosi tehokas kotitreeniliike olkapäille, kannattaa kokeilla :)) (voit skipata suoraa johonkin 2:30 kohtan kun toi mies tykkää näköjään höpötellä) Varsinkin jos ei tue toisella kädellä niin tuntuu tosi hyvin kyllä!

Elisa (Ei varmistettu)

UUU! kiitos vinkistä! Pitää heti koklata ensi viikolla ;)

Riikka (Ei varmistettu)

Tänään oon suunnitellu tekeväni pikku kotijumpan ja oon usein tehnyt näitä sun jumppia! Ihan hirvee valinnan vaikeus kun näitä alkaa olla jo niin monia hyviä... :D kaipa sitten pitää tehä monta...

Kommentoi