Kotijumppa: killeri olkapää- & rintatreeni

Tein toissapäivänä kotona todella hyvän rinta-olkapää-treenin. Tämä on rankka, mutta ei vie kauan aikaa. Tarvitset vain käsipainot ja jonkun matalan penkin/korokkeen. Itselläni oli 3kg käsipainot, joita käytin kaikissa kohdissa. Lämmittele ensin vaikka paikallaan juosten ja haarahyppyjä tehden.

 

Varsinainen treeni:

    • 20 tavallista punnerrusta

 

    • 15 pystypunnerrusta käsipainoilla

 

 

 

    • 20 punnerrusta ylävartalo korotettuna

 

 

    • 20 naisten punnerrusta

Koeta siirtyä seuraavaan liikesarjaan mahdollisimman suoraan. Voin kertoa että kyllä tuntuu! Jos 20 punnerrusta tuntuu liian rankalta, tee ne kaikessa rauhassa ja ”lepäile” punnerrusasennossa (kuitenkaan lopettamatta sarjaa kesken). Tärkeää on myös hengittää oikein.

 

Kommentteja saa laittaa, mikäli kokeilette treeniä. Ihanaa viikonloppua!

Kommentit (19)
  1. Tänään oon suunnitellu tekeväni pikku kotijumpan ja oon usein tehnyt näitä sun jumppia! Ihan hirvee valinnan vaikeus kun näitä alkaa olla jo niin monia hyviä… 😀 kaipa sitten pitää tehä monta…

  2. http://www.youtube.com/watch?v=ZzjSbsPm85k Hei tossa on yks tosi tehokas kotitreeniliike olkapäille, kannattaa kokeilla :)) (voit skipata suoraa johonkin 2:30 kohtan kun toi mies tykkää näköjään höpötellä) Varsinkin jos ei tue toisella kädellä niin tuntuu tosi hyvin kyllä!

    1. UUU! kiitos vinkistä! Pitää heti koklata ensi viikolla 😉

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *