Kovan intensiteetin treenivideo

Niinkuin aiemmin kerroin, tämä viikko on ollut sen verran kiireinen, että en ole kunnolla ehtinyt treenaamaan. Eilen aamulla etsiskelinkin jotain nopeaa, mutta tehokasta syketreeniä Youtubesta. Testiin päätyi tällainen 15 minuutin pätkä. Oli kyllä erittäin kova, ainakin itselleni. Aikaa ei tosiaan mene kauempaa kuin se vartti, joten kannattaa kokeilla joskus, kun ei ole aikaa lenkille.

Suosittelen laittamaan sisäkengät jalkaan. Tarvitset myös jumppamattoa/jonkinlaista pehmustetta. Kannattaa ottaa viereen myös jonkinlainen koroke, minkä päälle voit nousta seisomaan. Itse en keksinyt tällaista, joten jouduin kelaamaan sen kohdan. Se voi olla vaikka penkki/tukeva jakkara.

Kertokaahan, mikäli tätä kokeilette. Minulla ehti ainakin tulla ihan kunnolla hiki pintaan. Tämä oli hyvä tapa aloittaa päivä!

Kommentit (25)
  1. Hei! Kuinka useasti kannattaisi tehdä tätä treeniä, joka päivä vai joka toinen?

    1. P.s löysin vasta tämän blogisi ja olen jäänyt koukkuun ;))))

    2. Ei missään nimessä joka päivä 🙂 Kropalle pitää antaa myös palautumispäiviä. Ja muutenkin kannattaa rasittaa sitä aina vähän eri tavoin 🙂

    3. Kiva kun vastasit 🙂 Joo olen kyllä tuon liikunnan kanssa vasta alkaja, mitä nyt perus lenkkeilyä koiran kanssa tai pyöräilyä ota huomioon. Kovasti kiinnostais alkaa liikkumaan vielä enempi, mutta tuonne salille lähtö ei kauheasti houkuta (ainakaan vielä) eihän sitä koskaan tiedä. Siis olen ajatellut jotain tuommoista koti treeniä yms. Selaan vasta sinun blogiasi läpi, en tiedä oletko tehnyt postausta liikunnasta esim. vasta alkajille? jotka tykkää enempi kotona kuin salilla tai ryhmäjumpissa, niin mitä suosittelisit? 🙂 olisi kiva kuulla vinkkejä 🙂 Itse en ole ylipainoinen, mutta en ihan ihannepainossakaan (mikä lie se nyt onkaan) 😀 muutaman kilon voisin tiputtaa ja se yleisolemus piristysi varmasti isommalla liikunta määrällä myöskin 🙂 ja elämäntapa kysymys se on myös ihan niinkuin olet kirjoittanut. Itse en käytä alkoholia, enkä myöskään tupakoi. Elän suht. terveellistä elämää, enempi kiinnittää huomiota ruokavalioon ja liikuntaan. tulipa nyt romaani tästä 😀 toivottavasti jaksat lukea 🙂 Joo olen kyllä kiinnostunut blogistasi, oikein pirteä ja haluttaa heti liikkumaan kun lukee kirjoituksiasi. Olet myös erittäin hyvässä kunnossa ja kaunis nainen jolla terveelliset elämän tavat, itsekkin sitä tavoittelen vielä tuon ruuan ja liikunnan suhteen. – Tuulia

    4. Voi kiitos kovasti Tuulia! Minulta löytyy paljon treenejä, joita voi tehdä myös kotona. Ainakin ”oma treeni” ja ”kotitreeni” tunnisteilla löytyy kotona tehtäviä juttuja 🙂

  2. Testasin heti tuon treenin ja se oli iha loistava! Sai ihan kunnolla hien pintaan ja hengästyi toden teolla!Blogisi on todella tsemppaava ja motivoiva! Aina kun luen postauksiasi tekee mieli lähteä lenkille tai salille tai syödä terveellisemmin! Kiitos paljon, oot huippu!:)

    1. Voi kiitos kovasti! Ihana kuulla 🙂

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *