Liikuntapäiväkirjaa ja iltaherkkuja

Monet ovat toivoneet liikuntapäiväkirjoja joten ajattelin, että alkaisin julkaisemaan kerran viikossa edellisen viikon treenailut.
Viime viikko meni seuraavanlaisesti:

Ma: lepo
Ti: sali 1h (pakarat, jalat,vatsat)
Ke:sali 45 min (selkä, rinta, olkapäät)
To: kahvakuulailu kotona n.30 min
Pe: sali 1h (ojentajat,hauikset,vatsat)
La: sali 45 min (pakarat, jalat)
Su: lepo

On tullut paljon myös kysymyksiä iltapalastani. Syön melkein poikkeuksetta jotain hedelmiä tai marjoja iltapalaksi. Niistä voi tehdä hedelmäsalaattia,smoothien tai syödä sellaisenaan. Tämän hetkiset lempparit ovat verkkomeloni ja passionhedelmä. Myös granaattiomena on todella herkkua, se on vain melko kallista tähän aikaan.

Passionhedelmä on parhaimmillaan silloin, kun sen pinta on ruttuinen. Ja se on niin maistuva, ettei sitä paljoa tarvitse antamaan makua. Joskus, kun on tullut syötyä huonosti päivällä, syön illalla ruisleipää. En mene koskaan nälkäisenä nukkumaan, mutta en myöskään ähkyssä.

Löytyykö teiltä vakkari iltapaloja?

Kommentit (24)
  1. Itse en syö iltapalaa, koska päivällinen menee niin myöhäseen. Syön päivällistä yleensä vasta joskus 20-21 välillä kun töistä ja liikunnasta pääsen kotia. Kärsin pienimuotoisesta närästyksestä ja oireet helpottaa kun menee tarpeeksi tyhjällä mahalla nukkumaan, ei kuitenkaan nälkäisenä. Jos iltapalaa syön, se on jugurttia ja marjoja, jotain helposti sulavaa.

  2. Hei kiva kun alat julkaseen liikuntapäiväkirjoja :)! Oonkin miettiny, kuinka kauan olis sopiva aika salilla, koska tuntuu että käyn vaan siellä kääntymässä vaikka olisin tehnyt mitä. 😀 Ja hyvä näyttää sun iltapala! Oon vasta hetken ollut lukijana ja tykkään blogistas kovasti. :)-Netta

    1. Moi Netta! :)Kiitoksia! Kiva kuulla, että tykkäät. Mulla on ihan samanlainen olo välillä salilla. Mutta suht lyhyet treenit passaa ainakin mulle parhaiten, koska silloin pystyy antaa itsestään aina täydet 100 %.

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *