Omia motivaatiokikkoja

Onko motivaatio hukassa treenin suhteen? 

  • Keskity niihin asioihin, joita haluat saavuttaa, älä niihin jotka ”estävät” sinua saavuttamasta niitä
  • Mieti, kuinka hyvä olo sinulla on treenin jälkeen
  • Mieti, kuinka hyvä olo sinulle tulee itsesi ylittämisestä
  • Ajattele, kuinka jokaisella treenikerralla kehityt taas lisää
  • Älä pelkää epäonnistumista, on parempi epäonnistua, kuin olla koskaan yrittämättä
  • Mieti niitä ihmisiä, kenestä oikein näkyy se elinvoima ulospäin (esimerkiksi Jutta Gustafsberg) ja ajattele, että SINÄ voit olla yksi heistä
  • Kiireiset ihmiset, joista tuntuu, että aika ei riitä treenaamiseen, koska illalla on niin väsynyt: oikeastaan urheilemalla SAAT lisää energistä aikaa päivääsi. Urheilu on myös loistava tapa keskittyä hetkeksi vain itseesi.
  • Tee itsellesi tavotteita, esimerkiksi ”pystyn punnertamaan 100 punnerrusta” ”pystyn vetämään 25 leukaa” ”pystyn juoksemaan 20 kilometriä”. Tavoitteet voivat olla ihan mitä itse haluat. Älä vertaile itseäsi muihin, vaan keskity itsesi kehittämiseen. 
  • Lyhytkin treeni on hyvästä. Keskity siihen, että teet liikkeet puhtaasti ja ajatuksella, enemmin kuin toistojen määrään. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Onko teillä hyviä treenimotivaatio-mantroja, joita toistelette itsellenne, silloin kun urheilemaan on vaikea lähteä? kuvat

Kommentit (27)
  1. ihan nopeesti nyt poikkeen kertomassa että sun blogis on TOSI paljon mua inspiroinu ja motivoinu!! Ja ittelleni hoen aina : Train insane or remain the same. 🙂

    1. Ihanaa, kiitos kun kerroit! 🙂 ja tuo on tosiaan hyvä tsemppilause 😉

  2. There are no bad workouts, the only bad workout is the one you didn’t have. Tota oon hokenu itelleni jonkin aikaa ja motivoi mukavasti vaikka ei aina jaksais vetää täysillä 🙂

    1. Toi on kyllä ihan totta! En oo ikinä treenin jälkeen miettinyt, että olisipa pitänyt jäädä kotiin 😀

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *