Päivän kalorit-toivepostaus

Hyvää sunnuntaita kaikille!

Lupailin tehdä postauksen päivän aikana syömistäni kaloreista. Valitsin tutkailtavaksi tavallisen koulupäivän, jonka jälkeen en enää urheillut. Maalasin tosin monta tuntia, joten kaipa se melkein urheilusta jo käy.

 1. Aamupala: hedelmämysliä, banaani, maustamatonta jogurttia ja hunajaa. Iso kahvi rasvattomalla maidolla.Kalorit: 403  

2. Välipala ennen lounasta, 2 mandariinia.
Kalorit: 66

 3. Kouluruoka: lohta, juureksia, kaalisalaattia, vihersalaattia, auringonkukan siemeniä, remouladekastiketta(?)Kalorit: 505  4.Jouduin jäämään kouluun vähän pidempään tekemään hommia, joten ostin kotimatkalle Valion Pro Feel   kaakaojuoman.Kalorit: 183  5. Päivällinen: 3 ohutta kananfilepihviä, kesäkurpitsaa muutama pala, herneen versoja, kermaviilikastikettaKalorit: 120 6. Toinen välipala: AvokadoKalorit: 222  7. Iltapala: 2 täysjyväleipää juustolla ja kurkulla, ruusunmarjateetäKalorit: 150 Yhteensä päivän kaloreita kertyi kalorilaskurin mukaan 1642 kaloria. En osaa sanoa, kuinka luotettava tuo kalorilaskuri on, mutta uskon että siitä saa ainakin jonkinlaista osviittaa. Aika vähältä nuo kalorit mielestäni kuulostaa, ottaen huomioon kuinka paljon söin päivän aikana. Saattaa tosin olla, että arvioin annoskoot ihan väärin. Olen kuitenkin pienikokoinen, joten jollekin saattaa tällainen määrä olla aivan liian vähän. Kuunnelkaa omaa kehoanne, niin tiedätte millaisella määrällä voitte hyvin. Jotkut elävät myös paljon aktiivisempaa elämää, ja ovat kokoajan menossa, joten luonnollisesti silloin tarvitsee paljon enemmän ruokaa jaksaakseen.  Aikalailla tällaisella kaavalla ruokailen päivittäin, lounas on yleensä paljon raskaampi kuin illallinen. Olen kokenut sen parhaaksi itselleni. Illalla jaksaa puuhailla paremmin, kun ei vedä itseään ähkyyn isolla aterialla.  Kokeilin muuten jostain fitnessblogista bongaamaani keksireseptiä yksi päivä makeanhimoissani. Laitan siitä vielä postauksen illemmalla! 

Kommentit (16)
  1. Okei no sehän on hyvä sitten 🙂 Itse en noita laskenut, vaan laitoin kaiken kalorilaskuriin, niin kuin tekstissäkin kerroin.

  2. olet kyllä laskenut aika alakantiin kalori määrät. esimiltapala leivissäsi on kappaleelta VÄHINTÄÄN 70kcal jos ne ovat täysjyvää seka juustosiivussa on noin 40kcal ja sinulla niitä näyttäisi olevan ainakin 4. leivät VÄHINTÄÄN 140 + juustot 160 = yhteensä 300kcal.

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *