Salilla vihdoin, huonolla menestyksellä

Olen ollut nyt sellaisessa ärsyttävässä ”pikkuflunssassa” jo pari viikkoa. Tänään olo oli jo kuitenkin parempi, joten päätin vihdoin lähteä salille. Olin eilen sellaisessa inbody720-mittauksessa, josta sain vielä hurjasti lisämotivaatiota treenaamiseen.
Tuloksien perusteella lihasta saisi tulla lisää, varsinkin keskivartaloon ja alakroppaan. Sitä lähdetäänkin hakemaan nyt oikein toden teolla! 🙂 Kävin mittauksessa olympiastadionilla, voin suositella lämpimästi. Maksoi 40€, mikä on paljon, mutta se oli sen arvoista. Minulle selvisi myös että olen 2,5cm lyhyempi kuin luulin 😀

Salitreeni jäi kuitenkin tänään todella vaisuksi kovan pääkivun takia. Oli tarkoitus tehdä sellainen jalkapäivä postaus, mitä oli toivottu, mutta se saa jäädä nyt toiselle päivälle. Välillä urheilu auttaa todella hyvin päänsärkyyn, tällä kertaa se vain paheni. Silloin on hyvä kuunnella kehoa ja siirtää treeni toiselle päivälle.

Jotain positiivista aamusta löytyi silti. Olin nimittäin ensimmäistä kertaa uudella salillani ja se vaikuttaa todella hyvältä! Teen siitä varmasti vielä laajemman postauksen joku päivä. Ilmapiiri oli ihanan positiivinen ja henkilökunta mukavaa.

Minkälaisia tavoitteita teillä on kroppanne suhteen? Olisi kiva kuulla.

Minulla se on ensisijaisesti pakaroiden ja reisilihasten metsästys, joka alkaa nyt kunnolla! Alkutilanne 16.1.2012.

Kommentit (53)
  1. Helou!Täällä tavoitteena olis saada yläkroppaan vielä jonkin verran lihasta (erityisesti olkapäihin enemmän pyöreyttä ja kokoa), polttaa jollain keinolla alakropasta tota liikaa pehmeyttä pois sekä lisätä liikkuvuutta ja notkeutta edistäviä harjotuksia treeneissä (pilates/jooga yms.).Tästä tulikin mieleen, että oisko sulla mitään liikkeitä mielessä, millä sais lantion seutua kavennettua? Ei väliä onko salilaite -liike vai joku oman kropain painolla tehtävä jumppailu. Bärse on muuten ihan jees kunnossa kyykkyjen ansiosta, mutta tuntuu että tuolla sivuilla vielä hyllyy ylimäärästä. :DTsemppiä treeneihin ja kiva, että oot päässy tutustumaan uuteen saliympäristöön!-Jenni

    1. Moi Jenni,No tällaset ainakin tuntuvat todella hyvin juuri lantion alueella http://www.youtube.com/watch?v=Ebc11SrkqWk ! ja tietysti ihan yleisesti rasvaa polttava treeni. Ihmisillä kerääntyy rasva niin eri paikkoihin. Naisilla kuitenkin saa mielestäni olla vähän kurveja lanteilla 😉 Näyttääpähän ainakin vyötärö kapeammalta!! Tsemppiä sullekin Jenni 🙂

  2. tavoitteena olisi saada vielä muutama kilo pudotettua ja lihasta sais tietty tulla lisää;) salilla aloin ahkerammin käymään viime elokuussa ja 7 kiloa on jo karissut vaikka alkupainokin oli ihan normaalipainon puolella. viime syksyn haaste oli combattiin ja steppiin uskaltaminen ja oon käynytkin niissä ahkerasti vaikka ekoilla tunneilla oli semmonen kuolema olo:D ihanaa kuinka huomaa koko ajan jaksavansa enemmän. tän vuoden eka haaste oli uskaltautua pumppiin ja eilen kävin sit ekaa kertaa ja se oli ihan mahtavaa! nyt vaan tavoitteet ylös ja ahkerasti salille ja jumppiin niin kesällä on varmasti hyvässä kunnossa;)

    1. Wau! Todella inspiroivaa 🙂 Hienon duunin olet tehnyt! Mukavia treenejä!!

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *