Tehokas kotitreeni alakropalle

DSC_3715-2.jpg

Viimeksi jaoin täällä yläkropan kotitreenin ja tuli toiveena saada treeni myös alakropalle ja keskivartalolle. Tällä kertaa olisi alakropan vuoro. Tarvitset sekuntikellon (useimmissa puhelimissa/sykemittareissa on tällainen). Tee 4 ensimmäistä harjoitusta putkeen, jonka jälkeen voit pitää pienen juomatauon. Suurimman osan varmasti ymmärtää ilman videota, mutta laitoin kuitenkin linkit niihin. Tein kaikki liikkeet 3 kg käsipainoilla. Esimerkiksi suorin jaloin maastavedon voisi tehdä ainakin 5 kg:n painoilla.

 

    • 1 min. juoksua polvet ylhläällä

 

    • 1 min. haarahyppyjä

 

    • 1 min. kyykkyhyppyjä

 

 

 

 

 

    • 15 jalannostoa sivulle nelinkontin nilkkapainon kanssa/jalka (koirankusetuksia)

 

    • 1 min. seinää vasten istuminen

 

 

 

Aikaa menee n. 10 minuuttia kun ei pidä turhia taukoja. Samalla saa sykkeen nousemaan hyvin. 

 

DSC_3703 copy.jpg

DSC_3724.jpg

Kengät – Nike, Takki – Adidas (Stella McCartney), Housut – Yogini&co

Pictures: Sonja Hannus

 

TallennaTallennaTallennaTallenna

Kommentit (2)
  1. Jee, treenejä, mahtavaa, kiitos! 🙂
    Saako jotenkin kaikki treenipostauksesi näkymään allekkain tai siis kootusti? Aneksi jos ämämihan umpipöljä kysymys, mutta en ainakaan heti huomannut esim. Aihepalkkeja.

    Sitten vielä treenipostaustoiveita:
    -kahvakuulatreeni teemalla, vaikkapa aamun pikatehotreenistä superspurtti töihin tai parikahvakuulatreeni (siis kaverin kanssa tehtäväksi, vaikka kuulaa vuorotellen)
    -hikitreeni, joka ei rasittaisi polvia ja selkää.

    Kiitos enegiaa antavasta blogista ja mukavaa kesän jatkoa! 🙂

    1. Jostain syystä en saa noita tageja toimimaan, eikä vanhoissa treenipostauksissa ole niitä :/ Voisin yrittää fiksata sitä! Ja kiitos treenivinkeistä, laitetaan toteutukseen! 

      Mukavaa kesän jatkoa sinne myös! 🙂

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *