Treenipäiväkirja viikolta 12

Käväisin viime viikolla Gina Tricotissa ja katselin urheiluvaatetarjontaa. Mielestäni Ginan urheiluvaattet ovat usein kivan näköisiä ja niissä on hyvä hinta-laatusuhde. Nyt siellä oli myynnissä myös näitä kännykkätaskuja. Mietin, pitäisikö käydä ostamassa tuollainen kesälenkkejä varten.

Nyt kuitenkin olisi vuorossa taas viime viikon liikuntapäiväkirja. Tuntuu, että juuri näpyttelin vasta edellistä. Viikot ne vain vilisevät!

Ma: lepo
Ti: Sali (jalat,pakarat,vatsat) 1h
Ke: Sali (rinta,olkapäät,selkä) 45 min
To: Kahvakuula + käsitreeni kotona 40 min. 
Pe: lepo
La: juoksulenkki n. 5km
Su: 3 h kävelylenkki hitaalla temmolla

Melkein tyhjä Citygym arkiaamuna.

Rakastan aamusaleja, tai oikeastaan aamupäiväsaleja. Parasta on mennä arkena joskus kello kymmenen aikaan, kun siellä ei juuri ole muita ihmisiä. On vähän samanlainen olo, kun pienenä Lintsillä sadepäivänä, jolloin ei tarvinnut jonottaa mihinkään laitteisiin. Sen jälkeen on hyvä syödä oikein runsas lounas ja illalla jää aikaa siihen rentoutumiseen.  Tajusin tällä viikolla myös, että rintapäiväni rintaliikkeet ovat olemattomat. Joten lisäsin penkkipunnerruksen siihen. Tein sitä säälittävän pienillä painoilla näin aluksi, mutta pikku hiljaa ne painot nousevat sitten.  Onko teillä jotain hyviä rintalihasliikkeitä mielessä? Saa vinkata 🙂


Kommentit (34)
  1. mä käyn mielelläni kans aamuisin salilla! En tiedä parepaa tapaa aloittaa päivää 🙂

    1. Niinpä! Ja illalla voikin sitten keskittyä rentoutumiseen ja kehonhuoltoon kun treenit on hoidettu heti aamusta 🙂

  2. Jos menet salille aamulla niin syötkö aamupalan ennen ja jos syöt niin mitä syöt? Minkä verran olisi hyvä odotella mahdollisen aamupalan jälkeen ettei ala esim pistämään heti syötyä? Kiitos jos vastaat! Ja voitko samalla pistää mielipiteesi aamuliikunnasta tyhjällä mahalla? Tavoitteena rasvanpoltto. Ja ihana blogi sulla <3 oon aivan koukussa!

    1. Hei! Syön ihan normaalin aamupalan, eli kaks ruisleipää ja vihreää teetä. Joskus jos mahtuu, teen vielä smoothien siihen lisäksi. Sen jälkeen odottelen pari tuntia ennen kuin treenaan. Kannattaa kokeilla, mikä aikataulu toimii itsellä parhaiten! Aamuliikunta tyhjällä mahalla taitaa jakaa aikalailla mielipiteet. Itse en sitä tee, koska energitasoni ovat todella alhaalla ennen aamiaista. En osaa oikein vastata tuohon valitettavasti :/ Kiitos vielä, kiva kuulla 🙂

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *