Treenipäiväkirja?

Hei, kyselitte silloin sitä saliohjelmaa, kun alottelin nelijakoista. Olen kuitenkin huomannut, ettei se sovi minulle! Jos en pääsekään neljää kertaa viikossa salille, alan stressata siitä.

Päätinkin eilen, että muuntelen siitä kolmijakoisen ohjelman itselleni. Lisäsin mukaan myös joitain omia lemppariliikkeitä. En aio tätäkään tehdä orjallisesti, mutta se on hyvä ohjenuora salitreeniin. Jos jonain päivänä on hurjasti energiaa, saatan jatkaa treeniä lisäliikkeillä.

Pidän edelleen salivihkoa mukana, joihin kirjoitan painot, joilla olen tehnyt. Teen myös pistemerkinnän jokaisen painon perään. 1 piste tarkoittaa sitä, että painoja voi seuraavalla kerralla nostaa, 2 pistettä tarkoittaa sitä, että määrä oli sopivan haastava ja 3 pistettä tarkoittaa sitä, ettei viimeisiä toistoja pystynyt tekemään tai että tekniikka kärsi. Tällä tavalla tiedän seuraavalla kerralla, millä painoilla kannattaa kutakin liikettä tehdä. Näen myös oman kehitykseni helposti.

Kyselisinkin nyt, kiinnostaako teitä sellaiset postaukset, missä kerron näitä tekemiäni treenejä? En ole mikään PT ja henkilökohtaisten saliohjelmien teon jätän heille. 🙂

Kommentit (10)
  1. Mä tykkäisin ainakin tietää, mielenkiintosta lueskella aina toisten treeneistä, niin voi saada vinkkejä helposti myös omaan touhuiluun!:)

    1. Kiva kuulla! Laitan loputkin ohjelmasta loppuviikosta 🙂

  2. yksityiskohtaisempaa treenipäiväkirjaa kyllä!:)

    1. Jees 🙂 Minäpä kirjoitan!

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *