Treenipäiväkirjaa ja vatsalihashaasteen extraliike!

Tällä viikolla olen liikkunut seuraavanlaisesti.

 

ma: Lepo
ti: Sali n. 1,5 h (selkä, olkapäät, rinta, vatsat)
ke: Juoksulenkki 20 min.
to: Kävelylenkki 1 h, kotitreeni 45 min. (sekalainen, mm. leukoja, punneruksia, käsilihakset jne.)
pe: Lepo
la: Sali 1h (pakarat, reidet, vatsat)
su: Venyttely aamulla, Lepo 


Tämän viikon vatsalihashaasteen hengessä, keksin myös yhden staattisen liikkeen joka on mielestäni kivempi kuin lankku. Meillä on kotona 2 leuanvetotankoa, joten niissä voi hyvin ottaa skabaa toisen kanssa. Tavoitteena on siis roikkua tangosta suorilla käsillä ja pitää jalkoja edessä koukussa 45 asteen kulmassa. Pisimpään pysynyt voittaa.

Se on yllättävän rankka liike ja tuntuu mukavasti vatsalihaksissa. Otin myös aikaa viimeisellä kerralla ja tulokseksi tuli 52 sekuntia. Joten voi myös skabailla itseään tai minua vastaan. Laittakaa aikoja komenttiboksiin, jos kokeilette! Saan lisäpotkua yrittääkseni parantaa omaa aikaani.

Kommentit (38)
  1. Olenko ainoa, joka tuota uutta liikettä kokeili? 1min 10s!PS. jalat tais vaan olla suorassa… Täytyy kokeilla myöhemmin oikealla tekniikalla 🙂

    1. Wau! Siis suorassa edessä vai alhaalla? Jos oli edessä, niin tuo on todella kova suoritus =)

  2. Tää sun blogi on ihan paras ! Oon nyt jonkun kuukauden täällä hiljaisena lukijana seuraillut, mutta nyt oli pakko astua ääneen 😀 Oon saanut taas uutta intoa vanhan polvivaivan kanssa lähteä juoksemaan, eikä se ole yhtään kipeytynyt. Hankin sykemittarinkin ja sillä saa lisää intoa treeniin. Kiitos aivan mahtavasta blogista !! (ps. Millasella vauhdilla teet yleensä lenkkejä? Tai paljon ehdit mm juosta tossa 20min?)

    1. Kiitos Amanda! :)Tosi kiva kuulla että olet löytänyt intoa juoksemiseen! 🙂 Itse juoksen melko hitaasti, 8,5-9km/h- suurinpiirtein.

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *