BLACK, PLUM AND BROWN 18052015
Uusi viikko, uudet kujeet! Helsingissä ollaan taas ja kovasti taas työntouhussa. Viikonloppu vierähti Tampere-Vammala-akselilla Mikkoa ja kavereita moikkaillen ja matkalaukun sisältöä päivittäen. Perjantai oli niin random päivä. Tulin Tampereelle alkuillasta, ja menin suoraan kavereitani moikkaamaan Cafe Europan terassille. Loistava idea flunssaiselle by the way. Terasseilun jälkeen mentiin Mikon kanssa yönäytökseen katsomaan uutta Mad Maxia, joka […]