Joskus käy niin…
Kesän rauhoittavan vaikutuksen jälkeen päätin, että sama meno saa nyt jatkua. Ei mitään sotkuja ja kummallisuuksia, suuria tunnemyrskyjä tai piehtarointia jossakin muistoheteiköissä. Minulla on ihan tarpeeksi elämää ja tekemistä omissakin asioissani ja aika paljon järjesteltävää ihan perusarkeenkin. Itsevarma polleus tosin kosahtaa kaikkein varmimmin. Ylpeä päätökseni keskittyä silittelemään kaverien kissoja ja koiria sekä pohdinnat fiikuksen hankinnasta […]