Mulla pian menolippu on (ja kyllä se paluukin)
Minun pitäisi tehdä töitä. Oikeasti, ehdottomasti ja aivan välttämättä. Olisi todellakin pakko. Minä en tee niitä töitä. Rullaan lentosivustoja, hostellisivuja, monikielisiä bussifirmasivuja, karttoja ja blogeja. Luen ties millä kielellä ja kääntäjällä ohjeita, varmistuksia ja päätöksiä. Yksi maailman parhaista tunteista on reissukuume. Se on hykerryttävä palapeli, jossa yhdistellään mahdottomista paloista kokonaisuus. Juuri kun se on kasassa, […]