Kahdeksan hetkeä

img1460925439160.jpgViikonlopun kahvihetki. Mukana menossa oli myös kevään ekat mansikat ja fitnesspäiväkirjat. // Muutaman viikon takainen Olavi Uusivirran keikka, joka oli kyllä yks parhaista klubikeikoista missä olen ikinä ollu. Ja on se Olavi kyllä aika kuuma. // Helsingin hullut päivät ja helvetti irti. Tuolta jos jostakin saa mahahaavan. Joka kerta. // Tyytyväinen matkalainen kotia kohti harjottelupaikka taskussa.

img1460926462662.jpgLuovan kirjoittamisen kotitehtävä, jonka Sulo tassutteli uusiksi. // Poikien kanssa seikkailemassa keskellä jokea ja olipa aika siistiä kävellä joen poikki. Pyöränraadoista päätellen aika moni Oulun varastetuista pyöristä on viskattu tuon joen pohjaan, semmonen pyörien hautuumaa tuo nimittäin oli. // …paidat on upeita. Magneettikuvissa käyty ja polven kohtalo alkaa selvitä. Peukut ja kaikki muutkin elimet pystyyn, ettei sitä tartteis leikata. // Kahvia (again) ja erilaisten verkkojulkasujen taittojen tutkailua. Oon taas innostunut tuosta taittamisesta ja varsinkin tabille, erikoiskivvoo hommoo!

Puheenaiheet Ajattelin tänään

eilen tänään ja huomenna

Snapchat-5725398269338932146.jpg

V I I K K O  S I T T E N

Tulin Helsingistä takaisin kotiin harjoittelupaikka takataskussa. Seuraavat neljä kuukautta asun Helsingissä ja opettelen lopulta käyttämään ratikkaa. Juttelin ranskalaisen Miquelin kanssa junan ravintolavaunussa ja tunsin kevät auringon ensimmäistä kertaa ihollani. Illalla arvottiin Jessen kanssa kolme tuntia, hakeakko pitsaa vai ei. Tietty haetiin.

E I L E N

Ostin kevään ekat mansikat, tein parasta kanasalaattia ikinä, tiskasin kahdesti ja nukuin neljän tunnin päikkärit. Pesin myös Sulon kuonosta hännänpäähän koska se kävi pyörimässä jossain kakkaläjässä. Hajusta päätellen se läjä oli ihmisestä peräisin. Kuka oikein paskoo puistoon? Kamoon nyt hei.

T Ä N Ä Ä N

Tein yllä olevan sanakollaasin koska oli pakko. Aamulla pesin Jessen vessan, joka oli ehkä traumaattisin kokemus pitkään aikaan. Uskallan väittää, ettei lattiakaivoa ollut puhistettu ainakaan viiteen vuoteen. Nohevana tyttönä sitten oksensin vessänpöntön kannen päälle (kuka sitä kantta nyt kerkeäisi aukasta) kun Jesse sitä tyhjensi. Kyllä musta vielä hyvä vaimo tulee. Illan olen koittanut tehdä luovan kirjoittamisen rästitehtäviä, lähinnä olen syönyt jäätelöä ja kuunnellut Olavi Uusivirtaa.

H U O M E N N A

Nukun sataan ja lähetän kummitytölle synttärikortin. Illalla menen syömään Jessen synttäridinneriä osa kaksi ja taidampa hörästä lasin jos toisenkin valkkaria. Muusta en sitten tiedä.

V I I K O N  P Ä Ä S T Ä

Kirjoitan luultavasti paniikissa koulujuttua, jonka dedis on tasan viikon päästä. Tiedän jo nyt, että se menee siihen viimeiseen iltaan. Viikon päästä olen toivottavasti saanut lisää kouluhommia purkkiin ja ehkä samalla tää mahahaava lakkais olemasta.

Puheenaiheet Ajattelin tänään