Viikkokatsaus

Maanantai. Tein tonnikalapiirakkaa ja lukihin ihteni kämppään sisälle. Oviepisodin kautta järjestin kolmannen maailmansodan mun ja poikaystävän välille. Onneksi tiskaaminen ja toisen hipsuttelu pelasti tilanteen.

Tiistai. Pakenin vankilasta ja vedin päiväkännit. Tai no melkein pakenin, onneksi escape roomista pääsee pois vakkei ihan kaikkee älyiskään.

järkkäri5 468.JPG

Keskiviikko. Ostin Sulolle henkkamaukalta tossut, jotka oli tarkotettu vastasyntyneille vauvoille. Se vihas mua niin paljon kun laitoin ne sille sen pieniin varpaisiin. Katoin fifty shades of greyn ja en kestä miten paska se oli. Myötähäpeä. Siinä koko leffa tiivistettynä yhdellä sanalla. 

Torstai. Heräsin aamulla poikakaverin kainalosta naapurin pianon soittoon. Ei yhtään hullumpaa herätä kasmirin vadelmaveneeseen. Aamupalaksi söin jäätelöä ja join kahvia. Saatoin syyä jätskiä myös lounaaksi ja iltapalaksi.

syysjalokaalku 126.JPG

Perjantai. Heräsin ekan kerran tän vuoden puolella ennen kahdeksaa. Eikä ollu ees niin paha. Vähän saatoin silti nukkua koulun jälkeen parin tunnin päikkärit. Illalla vedin Kauppuri5 överit.

Lauantai. Järjestin peli-illan. Viinin juonnikshan se meni ja pelit jäi pelaamatta.

Sunnuntai. Vietin sympatiadarrapäivän poikakaverin kanssa, nukuttiin kolmen tunnin päikyt ja se tarjos se mulle kinukkia. Illalla lyllersin maha pitkällä junalle ja suuntasin kotikotiin Kajaaniin.

järkkäri100 1062.JPG

Ihan kelpo viikko.

 

Puheenaiheet Syvällistä

Viikon viimeinen

täää.jpg

IMG_7420hjh.jpg

Sunnuntai. Kello on kohta puoli neljä ja mä makaan sydänlakanoiden alla hiukset märkänä ja takussa. Tässä mä oon ollut koko päivän. Tai no keitin mä tujut kahvit ja kävin suihkussa. Eikö siinä ole ihan tarpeeksi sunnuntaille? Ennen sunnuntait ahdisti. Uusi viikko oli aivan kulman takana ja tehtävää oli vaikka kuin, kun oli chillannnu koko viikonlopun. Nyt on kuitenkin eri meininki. Kiireetön ja rauhallinen.

Noi kuvat antaa ehkä seesteisen kuvan mun kämpästä, mutta näkisittepä tän yhden naisen luolan. Yhtään lautasta eikä haarukkaa ei ole enää puhtaana. Sydänlakanoihin jäi kahvikupin pohjan muotoinen ymyrä. Mun likaset ja puhtaat vaatteet on yhtenä myttnä lattialla ja sulo on levittänyt koiranmakkaransa mun valkeelle matolle. Mut ei se mitään. Kaikesta huolimatta nyt on hyvä. Stressitöntä sunnuntaita ystävät.

Puheenaiheet Ajattelin tänään