Justin Timberlake tekee tequilaa

 

901 Justin Timberlake.jpg

Tipsy Diariesin Facebook-feedistä selvisi, että Justin Timberlake on kunnostautunut myös viinantekijänä. Justin Timberlaken ”perustama” Sauza 901 tequila on tehty sataprosenttisesti agavemehusta ja tislattu kolmeen otteeseen. Tequilajätti Sauzalta löytyy tosin jo vastaavanlainen tuote, Tres Generaciones Plata. Epäilen tosin, että bileiden parhaan alkamisajan, 9:01p.m, mukaan nimetty teksu on osa Sauzan varsin naisia kosiskelevaa jenkkilän markkinointistrategiaa (ready to drink sparkling margarita, really?), vaikka ajatus ikuisesti ihanasta JT:stä superpremiumtuotteen founderina onkin kutkuttava!

Ja vaikkei Suomesta 901:stä saakaan, kannattaa silti tsekkailla tisleen kotisivujen Mixing Room –osio, jossa on paljon kivoja ja helposti toteutettavissa olevia drinkkejä.

——————————————————

Ja sitten ihan niihin muihin asioihin, eli siihen, että AUSSIE BLOG AWARDS on tulossa taas ja Newcomer -kategoriaan voi ehdottaa vielä pari päivää omaa suosikkiuutukaistaan, eli blogia, jonka on löytänyt vuonna 2013. Mä kävin äänestämässä yhtä hyvillä kuvilla, hauskoilla jutuilla, monipuolisella sisällöllä varustettua ja ihan tavalliseen tyttöön vetoavaa blogia, eli Olennaisuuksia. Omaa suosikkiaan voi ehdottaa täällä 31.1.2014 mennessä.

 

 

Puheenaiheet Ruoka ja juoma Uutiset ja yhteiskunta

International Drinking

IMG_1737.jpg

IMG_1736.jpg

IMG_1735.jpg

IMG_1739.JPG

IMG_1738.jpg

IMG_1734.JPG

IMG_1733.JPG

IMG_1732.jpg

”When I go drinking with my friends, before the bar we take one bottle of alcohol, half for me and half for my amigo. Like vodka, whisky or gin. And when I’m hungover, I drink coca cola. But you know first you have to mix it so it doesn’t have gas so it’s good for your stomach. And then my mother always make cocino or paella when I have a hangover.”

 

”Yes. We needed the brazilians to make us some caipirinhas…You can’t taste the alcohol!”

 

”You don’t like drinking shots? Well you’re going to have a problem here in Spain. We love the chupito!”’

 

”I’m a bit tired… I just came home from the bar and I have to leave for school in an hour. I haven’t slept but I can sleep in class.”

 

”Why do you have unalcoholic beer?”
”I have school real early and I just came back from my work out..”
”Really? Because sometimes I go jogging before I go drinking and also when I’m hungover.”

 

”Why you drink wine? Why you no drink alcohol? I have vodka. Have some.”

 

Että ehkä niitä Madridin parhaita viinibaareja vaikka sitten vähän myöhemmin..

Koti Ruoka ja juoma