Mainos vs totuus tosielämässä
Liioittelevasta mainonnasta puhutaan paljon. Ihan syystäkin.
Tänä aamuna takkutukkaani katsellessa, silmiin osui uuden hiuslakkapulloni kyljessä komeileva teksti Signature Look: wind blown ja pullon kyljessä oleva kuva. Kyllä, kerrankin näyttää juuri siltä, mitä mainos lupasi:
Koska yleensähän se totuus versus mainos menee suunnilleen näin:
Meillä syödään toisinaan Shebaa. Ei olla silti NOIN hehkeitä:
Käytän Madaran shampoota. Niin…
Suihkin itseeni Diorin hajuvettä. Silti:
Ja sisustuslehtikodin lookin saavuttamiseenkaan ei riitä vaan yhden designtuolin hankkiminen…
Bonne Maman hillojenkaan kanssa mainos ei ihan vastaa totuutta:
—–
Advertising vs. truth.
You see the point.
Kommentointi suljettu väliaikaisesti.