Mitä yhteistä on päällä ja vesimelonilla?
Päällä ja vesimelonilla on paljonkin yhteistä. Molemmille kun käy aika huonosti jos ne iskeytyy esimerkiksi asfalttiin.
Nykiläinen Maz McWilliams (@digsapparel) aloitti projektin #amelonaday lisätäkseen tietoisuutta aivovauriosta, koska hänen veljensä menehtyi siihen. Tarkoituksena oli kuvata itseään vesimelonin kanssa 100 päivän ajan. Projekti alkoi kuitenkin kasvaa (kuten insta-ilmiöillä on tapana) ja siitä tuli hieno yhteistyö, koska niin moni halusi olla mukana kuvahaasteessa.
Lisää projektista voi lukea täältä. Edelleen jatkuvaa haastetta voi seurata Instassa: #amelonaday
Hashtag -markkinoinnista ja -maailman pelastamisesta voi olla montaakin mieltä, mutta tämä ainakin toimii aika kivasti.
Lisäksi vesimeloni on tosi hyvää. Näitä katsellessa tuli kamala himo siihen. Samallahan voisi osallistua haasteeseenkin…
—–
When New York Instagrammer Maz McWilliams (@digsapparel) started documenting himself carrying a melon for 100 days to promote awareness for Traumatic Brain Injury (TBI), he did not expect it to grow into the collaborative movement it has since become.
”Everyone I know calls a melon slang for a person’s head. It has this hard exterior, a soft inside and it’s just this beautiful thing. To me, the melon is a relatable and powerful symbol for TBI awareness.” When people started asking him questions about the project, he encouraged them to join in creating their own creative melon images, and the hashtag #amelonaday came to life.