Kuinka Instagram (ja Ryan Gosling) pelastavat löytöeläimet
Olin ennen töissä mainosalalla, joten seuraan edelleen puoliksi, millaisia juttuja siellä tehdään Usein parhaat kamppikset ovat loppujen lopuksi tosi yksinkertaisia ideoita. Joskus myös tosi pienellä budjetilla tehtyjä.
Amerikkalainen Dallasissa sijaitseva löytöeläinkoti Dallas Pets Alive (tai itseasiassa heidän mainostoimistonsa Dieste) keksi aivan nerokkaan kampanjan. He photobombaavat löytöeläintensä kuvia julkkisten Instagram –kuviin ja liittävät niihin nasevia tekstejä liittyen eläinten adoptoimiseen. Tätä he kutsuvat nimellä #muttbombing.
Kuvia julkaistaan heidän omalla Instagram –tilillään dallaspetsalive.
Oi apua, ihan nerokasta! Kuulemma saitille on tullut ainakin hurjasti lisää trafiikkia. Toivottavasti myös uusia koteja eläimille.
—–
GENIOUS!