Kuinka Instagram (ja Ryan Gosling) pelastavat löytöeläimet

Olin ennen töissä mainosalalla, joten seuraan edelleen puoliksi, millaisia juttuja siellä tehdään Usein parhaat kamppikset ovat loppujen lopuksi tosi yksinkertaisia ideoita. Joskus myös tosi pienellä budjetilla tehtyjä.

Amerikkalainen Dallasissa sijaitseva löytöeläinkoti Dallas Pets Alive (tai itseasiassa heidän mainostoimistonsa Dieste) keksi aivan nerokkaan kampanjan. He photobombaavat löytöeläintensä kuvia julkkisten Instagram –kuviin ja liittävät niihin nasevia tekstejä liittyen eläinten adoptoimiseen. Tätä he kutsuvat nimellä #muttbombing.

Kuvia julkaistaan heidän omalla Instagram –tilillään dallaspetsalive.

If you’re interested in adopting or fostering Max CLICK HERE

If you’re interested in adopting or fostering Bono CLICK HERE

If you’re interested in adopting or fostering Lunchbox CLICK HERE  

If you’re interested in adopting or fostering Lunchbox CLICK HERE

If you’re interested in adopting or fostering Max CLICK HERE

If you’re interested in adopting or fostering Royce CLICK HERE

If you’re interested in adopting or fostering Ethan CLICK HERE

 

If you’re interested in adopting or fostering Sandy CLICK HERE

Oi apua, ihan nerokasta! Kuulemma saitille on tullut ainakin hurjasti lisää trafiikkia. Toivottavasti myös uusia koteja eläimille.

—–

GENIOUS!

Dallas Pets Alive´s #muttbombing campaign

Kommentit (0)
Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *