Mutta millaiset kengät sillä oli?

 

Vuodet mainosalalla opettivat minulle monta asiaa. Muunmuassa sen, että paras idea on yleensä ihan todella yksinkertainen.

 

portraits-completed-1.jpg

portraits-completed-2.jpg

portraits-completed-3.jpg

portraits-completed-4.jpg

 

Sen todistaa myös tämä Kiwi kenkähuoltotuotteiden mainoskampanja, joka voitti Cannesin mainoskisoissa sekä kultaisen leijonan että pronssisen vastaavan. Mainosalavuosina vitsailimmekin perinteisen tahdon omakotitalon, farmariauton ja kultaisen noutajan muotoon omakotitalo, farmariauto ja kultainen leijona.

Täällä Lissabonissa suorittamani maisteritutkinto (josta voisinkin kirjoittaa pian lisää), oli nimeltään Design and Visual Culture ja tämä kamppis on visuaalista kulttuuria parhaimmillaan.

Kymmenen pistettä!

 

—-

 

Loving this campaign for shoe polish brand Kiwi.

 

 

 

 

 

Kommentit (0)
Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *