Ajatuksia erään valoilmiön ääreltä

 

IMG_5131.JPG

IMG_5127.JPG

IMG_5134.JPG

IMG_5138.JPG

IMG_5132.JPG

 

Ajatuksia eräältä torstailta
(joka olikin keskiviikko, kun illalla katsoin kalenteria)

– Maailma on ihan älyttömän kaunis.

– Googlaan: miksi auringonlaskut on joskus pinkkejä?

– Miksi kuvaan edelleen iphone vitosella? (tästä muuten lisää myöhemmin). 

– En voi lähteä kotiin ennenkuin tämä valoilmiö on ohitse. 

– Voinko syödä neljä päivää putkeen samaa ruokaa (tuorepastaa, parsakaalia ja pestoa?) En jaksa ajatella. 

– Milloin tulee uusi kausi Fab Fivestä? En kestä jos pitää odottaa vuosi.

 

—-

 

Is there anyone who doesn´t love pink sunsets?

 

 

Suhteet Oma elämä

Kasvijalat

 

monstera-1-1.jpg

monstera-main.jpg

 

Mitä pidemmälle kevät etenee, sitä enemmän meitsi hengailee kukkakaupoissa ja kadun pientareilla etsimässä kaikkea mitä voisi kasvattaa. 

Olen aina ollut ihan surkea kaikkien kasvien kanssa ja nyt yhtäkkiä kaikki kukoistaa ja puskee uutta kasvustoa koko ajan. Siksi olenkin ihan koukussa huonekasveihin tällä hetkellä. 

 

carnivora-laurelgreen-set-web-1.jpg

carnivora-duo.jpg

Monstera-Magn_Detail_2.jpg

 

Olen jo pitkään halunnut jonkun kreisin kukkaruukun, joka nostaisi kasvit lattialta ylemmäs.

Tässä olisi hyvä ehdokas, jonka takana on suunnittelija nimeltään Tim van de Weerd. 

 

—-

 

Loving these planters by Tim van de Weerd. 

 

 

 

Koti Sisustus