Naisilla on muitakin intressejä kuin seksikkäältä näyttäminen

 

assan_photoshoot_3009157.jpg

 

Olin kerran treffeillä portugalilaisen miehen kanssa. Aika lyhyillä sellaisilla, mies kun ei tiennyt mitä keskustelu tarkoittaa, enemmän se oli sellaista monologia. Aika aikaisessa vaiheessa alkoi ärsyttää ja pian se suolsi suustaan sitten hyvinkin vanhoillisia käsityksiä miehistä ja naisista ja siitä, mikä on naiselle elämässä tärkeintä. Hänen mielestään se oli hyvältä näyttäminen.
Lopetin treffit toteamalla että kuvittelin muuttaneeni Portugaliin, en 50-luvulle.

Tuli ikävä Suomeen.

Ja sitten vuonna 2017 luin tällaisen kolumnin, vieläpä suomalaisesta lehdestä. Antakaa mun kaikki kestää!

 

Pirkko Arstila kertoo ET-lehden kolumnissaan kuinka hän haluaisi stailata ruman ja ”pian ylipainoisen” nuoren naisen, joka oli eksynyt ruokakauppaan verkkarit jalassa. Herra varjele! Mutta kokemuksen tuomalla varmuudella voin vakuuttaa, että kautta miespolvien naisten kepeästi keinahtelevat hameet ovat herättäneet vastakkaisen sukupuolen kiinnostusta enemmän kuin housut, joista näkyy kaikki, Pirkko ohjeistaa.

Haloo Pirkko, haloo maailma. Jokainen pukeutukoon miten tahtoo ja näyttäköön viehkeältä silloin kun huvittaa, niin kuin itse haluaa.

Itse käyn ainakin lähikaupassa collegehousuissa, ilman meikkiä ja rintsikoita. Enkä muutenkaan pukeudu sen mukaan MIKÄ MIEHISTÄ OLISI MAHDOLLISIMMAN VIEHÄTTÄVÄÄ. Ihan vaan sen mukaan mikä omaa silmääni viehättää.

Onneksi Pirkko asuu kaukana minusta. Toivotaan myös että hän on yksin mielipiteidensä kanssa.

 

assan_photoshoot_3009155_0.jpg

 

 

Näissä vanhoissa kuvissa minulla on housut, joita Pirkko varmasti inhoaisi. Musta ne on vaan ihanat.

 

—-

 

 

 

 

Suhteet Oma elämä Rakkaus

Tuijota(n) tätä

 

time-3.gif

 

Viime aikoina on ollut vähän stressaavaa. 
(Aijaa eikös se vaan juo kahvia ja kävele pastellikatuja pitkin?)

On paljon uusia työasioita, jotka eivät suju rutiinilla. Tarjousten laatiminen. Kaiken hoitaminen ihan itse itsekseen ja muuta sellaista. Ja sitten vähän huolenaiheita, raha-asioita ja sen sellaisia. Ja tulevaisuuskin askarruttaa aika paljon. Mitä, kuka, missä ja niin edelleen. 

Joskus auttaa se, että juo viiniä ja puhuu, joskus taas se, että menee aikaisin nukkumaan ja toivoo hyviä unia. 

Joskus taas jonkun asian tuijottaminen rentouttaa aivot parhaiten. 

 

Tätä olen tuijotellut lähiaikoina: 

 

Freaky Flowers: Echinopsis Cacti in Bloom from EchinopsisFreak on Vimeo.

 

Muita tuijotteluvinkkejä otetaan myös vastaan! Vai pitäisikö oikeasti alkaa vihdoin meditoida?

—-

 

 

 

Suhteet Oma elämä